|
Søger højttalerstander til M&K K7..? |
Besvar |
Forfatter | |
bony
Super bruger Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Juni-2012 kl. 17:09 |
Hej Recordere. Jeg prøver lige min egen tråd i stedet. Er der nogen af jer der kender til højttalerstandere eller sokler der passer til et par K7'ere fra Miller & Kreisel? Jeg har dem i øjeblikket hængende på væggen, men da vi snart flytter i lejlighed og samtidig er ved at skifte hele biografen ud, så synes jeg at der skal ske noget nyt. Alle de standere jeg har fundet via søgning har dog en topplade der er for stor. Målene på en K7 er 13,5 x 12 cm. Hjemmebyg havde været en fin løsning, hvis ikke det var fordi at jeg er en (+=) til den slags! På forhånd tak, // Bony
|
|
jj79
Guld medlem Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Funktioner
Tak(0)
|
bony
Super bruger Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, tak for svaret. Det er en ganske fin stander, sjovt jeg ikke har set den ved mine søgninger, men jeg kendte faktisk heller ikke til den hjemmeside. Dem du fandt frem der kunne helt sikkert sagtens blive aktuel... Men angående standere og højttalere, så har jeg lige et ekstra spørgsmål. Er det ikke nødvendigt at skulle bore i højttalerne? Og er det ikke et problem rent lydmæssigt? Jeg ved ikke rigtigt om jeg er interesseret i at skulle bore i højttalerne, men det kan man vel ikke rigtigt komme udenom, korrekt? // Bony
Redigeret af bony - 08-Juni-2012 kl. 20:57 |
|
jj79
Guld medlem Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal bare bruge velcro imellem stand og højtaler |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller klæbepuder!
|
|
bony
Funktioner
Tak(0)
|
Ahh, smart! Det havde jeg slet ikke tænkt på... Tak. :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |