recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger ikke længere slet venligst :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger ikke længere slet venligst :)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 544
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2023 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af Decolour Decolour skrev:

Den er med 16gb

befinder sig i 6600 Vejen.

jeg ved ikke 100% hvad sådan en skal koste. 700?

Mvh Kim

Ja så skal den nok sendes, den sidste jeg købte var den store 500gb model helt ubrugt den gav jeg 350kr for men desværre døde den :/
Jeg synes 700kr er for meget vil faktisk ikke give mere end de 300kr plus fragt for den.
Det er en ældre sag og har set man kan få den nye shield TV tube model for omkring 700 på dba
Ved godt det er noget mindre end hvad du ønsker 
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond
NAD C388
SVS NSD 12
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 544
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2023 kl. 11:13
Kan faktisk se proshop har den lille tube Nvidia Shield TV på tilbud til 850kr og den store Hvidia Shield Tv Pro til 1250kr
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond
NAD C388
SVS NSD 12
Til top
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2023 kl. 12:09
Det er helt fair.

hvis det er prisniveauet så bliver den beholdt til reserve

God dag.
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 544
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2023 kl. 09:32
Vil desværre ikke give mere for en gammel 2015 model som er uden garanti især ikke når der er tilbud på de nyeste modeller, har desværre været ude for en 2015 model brændte af efter 1 mdr. købt brugt også
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond
NAD C388
SVS NSD 12
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2023 kl. 07:11
Har en 2015, version liggende, med en 2 controllers og en remote ( ikke original Nvidia, men virker godt med, f.eks KODI ) mener også jeg har et mini bluetooth tastatur til den.
Ligger på loftet så skal lige have fundet det frem og tjekke efter at alt stadig virker som det skal.....
Er 99% sikker på at det er den med 16gb eller hvad det nu er der er i den "lille" model....

Kan afhente i Odder eller sendes hvis du stadig mangler en billig Nvidia Shield?
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 544
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2023 kl. 07:32
Oprindeligt skrevet af Denner Denner skrev:

Har en 2015, version liggende, med en 2 controllers og en remote ( ikke original Nvidia, men virker godt med, f.eks KODI ) mener også jeg har et mini bluetooth tastatur til den.
Ligger på loftet så skal lige have fundet det frem og tjekke efter at alt stadig virker som det skal.....
Er 99% sikker på at det er den med 16gb eller hvad det nu er der er i den "lille" model....

Kan afhente i Odder eller sendes hvis du stadig mangler en billig Nvidia Shield?

Hej Denner.
Det må du gerne tjekke for mangler stadig 😁 20min kørsel til Odder så det er perfekt
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond
NAD C388
SVS NSD 12
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2023 kl. 07:49
Er ret booket ud i dag, så kan ikke garantere at jeg når det i aften, men har fri i morgen så der kan jeg helt sikkert få tjekket op på det, håber det er okay med dig ?

Du kan jo lige droppe en PB så kan vi ta den videre der så vi ikke fylder dit emne op med vores handels snak :)

Mvh Dennis 
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 544
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2023 kl. 12:24
Tak til Denner,
Har fået en brugt boks som virker, og søger derfor ikke længere :)
Indlæg kan slettes
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond
NAD C388
SVS NSD 12
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu