|
Søger ikke længere slet venligst :) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja så skal den nok sendes, den sidste jeg købte var den store 500gb model helt ubrugt den gav jeg 350kr for men desværre døde den :/ Jeg synes 700kr er for meget vil faktisk ikke give mere end de 300kr plus fragt for den. Det er en ældre sag og har set man kan få den nye shield TV tube model for omkring 700 på dba Ved godt det er noget mindre end hvad du ønsker
|
|
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
|
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan faktisk se proshop har den lille tube Nvidia Shield TV på tilbud til 850kr og den store Hvidia Shield Tv Pro til 1250kr
|
|
GEAR:
|
Decolour
Bruger Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er helt fair.
hvis det er prisniveauet så bliver den beholdt til reserve God dag.
|
|
SuperBilleN
Funktioner
Tak(0)
|
Vil desværre ikke give mere for en gammel 2015 model som er uden garanti især ikke når der er tilbud på de nyeste modeller, har desværre været ude for en 2015 model brændte af efter 1 mdr. købt brugt også
|
|
GEAR:
|
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har en 2015, version liggende, med en 2 controllers og en remote ( ikke original Nvidia, men virker godt med, f.eks KODI ) mener også jeg har et mini bluetooth tastatur til den.
Ligger på loftet så skal lige have fundet det frem og tjekke efter at alt stadig virker som det skal..... Er 99% sikker på at det er den med 16gb eller hvad det nu er der er i den "lille" model.... Kan afhente i Odder eller sendes hvis du stadig mangler en billig Nvidia Shield?
|
|
SuperBilleN
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Denner. Det må du gerne tjekke for mangler stadig 😁 20min kørsel til Odder så det er perfekt
|
|
GEAR:
|
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er ret booket ud i dag, så kan ikke garantere at jeg når det i aften, men har fri i morgen så der kan jeg helt sikkert få tjekket op på det, håber det er okay med dig ?
Du kan jo lige droppe en PB så kan vi ta den videre der så vi ikke fylder dit emne op med vores handels snak :) Mvh Dennis
|
|
SuperBilleN
Funktioner
Tak(0)
|
Tak til Denner,
Har fået en brugt boks som virker, og søger derfor ikke længere :) Indlæg kan slettes
|
|
GEAR:
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |