|
Søger Mac Mini style forstærker |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
elvisdk
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Efter en tur i Hifiklubben og få demonstreret Sonos systemet har jeg valgt at hoppe på den vogn. Jeg har indtil videre valgt følgende komponenter : Beholde min Cambridge Audio DR30+ (indtil videre) Tilkoble en Sonos Connect til forstærkeren Dali Lektor 1 (hvid) som stereo højtalere Dali Fazon Sub 2 (hvid) som supplement Ipod Touch som fjernbetjening Håber det munder ud i noget godt Mac Mini'en bliver tilkoblet Sonos Connect, således at jeg kan få lidt stereo lyd fra film. |
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når nu du beholder din forstærker, hvorfor vil di så slå din Mac til din Sonos?
|
|
elvisdk
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da jeg bruger mini'en som film afspiller ville jeg gerne have lyden over i højtalerne via sonos connect'en. Mener da at det kan lade sig gøre da der er audio in ? |
|
|
|
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan du da også fint gøre uden Sonos...
|
|
elvisdk
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det kan jeg selvfølgelig, tænkte ikke lige klart
Sonos tilkøbet var egentlig istedet for Cambridge NP30 som passede godt til anlægget. Men da forstærkeren skulle gemmes væk, var Sonos mere interessant, da det har flere muligheder. Det der virkede tillokkende var, at Sonos'et kunne styres fra mange forskellige klienter, heriblandt vores bærbare hjemme og en ipod touch. Valg af sub er istedet blevet til Cambridge X200
|
|
|
|
elvisdk
Funktioner
Tak(0)
|
Hørte B&W 608'eren i hifiklubben og det endte med den.
|
|
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |