|
Søger: Modem til TDC |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja jeg "mangler" den ikke. Men skulle gerne bruge den snart :) vil du kunne nå at finde én frem inden det nye år?
Jesper |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Mangler stadig et 1ports modem til Tdc.
Sbndk har ikke svaret endnu |
|
![]() |
|
Up to the top
|
|
![]() |
|
Andreas Rosenberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-December-2014 Status: Offline Point: 1 |
Hej Jesper,
Jeg så tilfældigvis dit oplæg, da jeg har fundet netop sådan et modem, og ville finde info om det. Så hvis det stadig har interesse, kan du sagtens købe mit. Mvh Andreas Rosenberg PS, der mangler strømforsyning. Det er en 12volt, så måske du har sådan én liggende? Redigeret af Andreas Rosenberg - 16-December-2014 kl. 11:24 |
|
![]() |
|
Hej Andreas, sendt PM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |