recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger rådgivning mht. ghettoblaster???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSøger rådgivning mht. ghettoblaster???

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomasref Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Emne: Søger rådgivning mht. ghettoblaster???
    Sendt: 25-Januar-2006 kl. 00:17

Hej allesammen

 

Jeg skal have fundet mig en ghettoblaster som jeg kan transportere som håndbagage i i flyet til sommer. Den skal kunne spille cd'er og have en jack- eller phonoindgang til MP3-afspilleren. Jeg ville allerhelst købe en JVC boomblaster, eftersom det er noget der dur! Men reglerne indenfor håndbagage er ikke helt enige med mig i den sag.

Max størrelse: 55x40x20cm

Max vægt: 8 kg

Eftersom vi er tre gutter der skal afsted på en druktur til Alanya så skal det også være noget der kan spille rigtig højt og have en ordentlig bas. Jeg er bare lidt i tvivl om det overhovedet kan lade sig gøre at finde et sådan aggregat, så længe det skal overholde de ovenstående betingelser. Jeg har været inde og kigge på en masse forskellige modeller og fabrikanter, og selvom der ved dem allesammen står at de spiller vildt højt og at bassen nærmest kan forstyrre hjerterytmen på en elefant så stoler jeg ikke rigtigt på det...

 

Som i nok kan høre er jeg åben for foreslag og håber at i kan hjælpe mig, gerne med egne erfaringer.

 

På forhånd tak!

 

MVH.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu