|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
Specificer venligst hvad du mener, jeg forstår ikke i hvilken relation kommentaren skal ses?
Ang. anmeldelser, så kan man ikke regne dem for noget, desværre, som jeg skrev før er jeg en af dem der har fundet ud af den på den dyre måde, ingen grund til at andre skal gøre det samme. |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
Manic Miner ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Det er ganske så rigtig at PC og PB12-Plus yder nærmest identisk. Der er en lille fordel til PB12-Plus, men den forskellen er så lille at den mere er noget der kan måles end opleves. Forskellen de to modellerne er langt større hvad formfaktor angår, og således bør det være det der afgør om valget står i mellem de to.
Hvor stort er rummet som subben skal benyttes i, og hvilke andre spørgsmål er det som du ikke bliver klogere på? ![]() |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Se evt. test af nogle af de omtalte subs her:
http://www.hometheatershack.com/forums/subwoofer-tests/ |
|
![]() |
|
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
![]() |
,
Redigeret af ReneJ - 11-Februar-2009 kl. 22:43 |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
du må gerne lige læse sætningen igen, der står intet om hvad jeg mener om SVS performance, men om at jeg finder det betænkeligt at man anbefaler ud fra andet end førstehåndserfaringer. Hvis du har problemer med at forstå hvad jeg skriver, så skal du endelig spørge, jeg bliver ikke fornærmet, men jeg finder det mindre hensigtsmæssigt at du digter dig til hvad jeg mener blot fordi at du ikke er helt med på den eksakte betydning. |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
![]() |
,
Redigeret af ReneJ - 11-Februar-2009 kl. 22:42 |
|
![]() |
|
![]() |
,
|
|
![]() |
|
Di Gio ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Rummet er ca. 20 kvm. men jeg er ik så opsat på det skal spille lige efter det rum da jeg ved jeg flytter inden for et år. Men jeg tror det bliver en PC12-Plus som jeg anskaffer mig. |
|
![]() |
|
KillerT2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Jeg har samme front og center højttalere som dig og har en BK Monolith DF sub. Den spiller perfekt sammen med B&W'erne og fungerer aldeles fremragende til både musik og film. Kan kun anbefales! OG så fås den til under 5000 kr (for lige knap 50 kg sub i super kvalitet) - her får du altså fantastisk value-for-money! |
|
Pioneer 508XD, Pioneer SC-2024, Panasonic BDT110, AppleTV, PCH A-200
B&W CDM9NT + CNT + XT2, BK Monolith DF |
|
![]() |
|
Manic Miner ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Den er også et udmærket valg pga dens fleksibilitet med flere portede samt et lukket modus hvor den fungerer som en textbook lukket sub med ingen EQ og intet HP filter. Dermed er den en mere "korrekt" lukket sub end hvad de nu vanlige små, lukkede subs er, og det samtidig som at den kan konfigureres til at spille som ported, og da levere lydtryk store nok til at sætte store rum under tryk. Vel, selv i lukket modus kan den levere mere dynamik end de fleste små lukkede subs kan : ) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |