|
Søger tv til soveværeelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2012 kl. 21:57 |
Søger et tv her til soveværeelset, gerne helst fra samsung som ikke er alt for tykt, da det skal være over en trappe. Kom gerne med bud, max pris er 5000 crika, og ikke under 42tommer.
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har et 32" samsung du kan få for 1500,-
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
32 er desværre for småt. har en lang afstand.
hvis ikke jeg kan få et brugt.
hvad synes i ellers om disse, eller er der andre alternativer der er bedre? http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=745623 Samsung 51" Plasma TV PS51E535 http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=745641 Samsung 46" LED Smart TV UE46ES5505 |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
På Es5505 sidder tilslutningerner, så flere af stikene kommer til at pege lige bagud. Det betyder at den kommer lidt extra ud fra væggen. Men hvis den kommer til at hænge højt, bør du anvende tilt beslag pga beteagtnings vinklen. I det tilfælde har tilslutnungerne ingen betydning. Es5505 har desuden en ret ringe betragtnings vinkel. Men bortset fra det er det en fin skærm.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Til soveværelset har jeg købt de mindste panasonic modeller Panasonic, den nyeste af dem hedder (som er en nyere model af den jeg har) .. TX-P42X50E
Det kan købes for knap 3800,- jeg syntes man får meget tv for pengene i den. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Nu tænker jeg lidt på en ue46es6715. er det den bedste model man cirka kan få for pengene. Stikkene vender ned af, og spec's virker det meget bedre end de andre øvrige jeg nævne længere oppe.Eller ville i vælge noget andet?
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Hvis du kan få det til omkring 5000 kr, så kan der umuligt være meget at tænke over !
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
ue46es6715 modellen koster omkring 7500. men vil have stik der peger ned af, det andet vil jeg blive for træt at. og det virker også som om den serie er meget bedre end de mindre modeller.
så mit budget er steget lidt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |