|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PInky ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 19-December-2008 kl. 22:09 |
Hej, Jeg har en måske lidt besynderlig forespørgsel Er der nogen herinde, der ejer et Toshiba 32WL66Z og kan fortælle mig, hvordan de skruer, der fastgør foden til TV'et ser ud. Jeg har fået mine skruer væk og kan ikke finden nogen, der passer, så TV'et står og vipper på TV'et. Håber virkelig nogen kan hjælpe. På forhånd tak. |
|
![]() |
|
PInky ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Det var så populært et TV for to år siden, så nogen må da have et
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Virkelig slet ingen ?? Har forsøgt mig med alle tænkelige skruer nu, uden held, så please, hvis der er nogen, der har modellen stående med fod og dertilhørende skruer, ville jeg være taknemmelig for et hint om HVILKE skruer.
På forhånd tak. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |