|
Søges/gives: Cdon voucher |
Besvar | Side <12345 28> |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24781 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nemlig. Så bliver de brugt. Og der er nogen, som kan spare lidt penge. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Packer
Guld medlem Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Hvad med andre voucher. Der vel intet forkert i det. Det er vel ligesom når jeg giver mine mærker videre til den næste i køen i Bilka så de kan købe en kuffert, noget bestik eller hvad der nu er i "gave" P.s. kan CDON voucher kun bruges en gang?
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24781 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du bestemmer selv. Men her, er det vel mest, film vouchers der vil byttes. Jeg kan ikke tro, at der er noget galt i det. Det er brugt i flere år på DAHF. Nogle kan kun bruges en gang i alt, andre en gang per person. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Egelund
Ny bruger Oprettet: 17-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er meget interesseret i en, om det så bare er fri fragt, er det også fint.......
|
|
kerovan
Bruger Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Funktioner
Tak(0)
|
Send også gerne en i mint retning hvis den altså stadig er aktiv, står og mangler et ny tastatur
|
|
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
|
Morton
Junior bruger Oprettet: 29-Oktober-2012 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved godt at det ikke er film og musik, men måske noget trænger til at opfriske garderoben De giver 500 kr rabat, hvis man køber for 1000 kr.
Kode tøj: xY2zBpMP
Kode sko: xY2tKEeb Tilbuddet gælder t.o.m. 31-03-2013 og kan kun anvendes ved et køb. Observer at koden ikke kan kombineres med andre rabatkoder. Observer at rabatkoden skal registreres i forbindelse med købet og ikke kan registreres efterfølgende. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja hos hvilket firma? Redigeret af Kampus - 09-Marts-2014 kl. 09:42 |
|
Morton
Junior bruger Oprettet: 29-Oktober-2012 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
øh, CDON :O)
|
|
TG80
Bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Morton
Koden for sko virkede perfekt og var lige hvad jeg gik og manglede |
|
Morton
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
papman
Bruger Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er en kode til fri fragt hos cdon.dk, som jeg ikke selv får brug for:
Kode: xY2zbMLc |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Super. Tak for delingen. Hvis man bruger den, så må i meget gerne sige det. Redigeret af Flemming Larsen - 12-Marts-2014 kl. 14:22 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | Side <12345 28> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |