|
Søges/købes: sat på stand-by :-) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Maj-2013 kl. 21:55 |
||
Sat på stand-by da det viste sig at en gang tæsk løste problemet.. Om det er en permanent løsning finder jeg nok ud af inden for det nærmeste stykke tid ![]() Desværre er den umiddelbart udgået og kan ikke længere købes. Men da jeg har hele serien i elkeddel, kaffamaskine osv. Vil jeg helst ikke have en anden model ind i "samlingen" Folk har så meget herinde. Er der nogen derude der har en stående eller overvejer at skifte ud. Så er jeg køber til en. Skal virke 100 % og være pæn ![]() ![]() Redigeret af Hi Fi Dwarf - 23-Maj-2013 kl. 17:38 |
|||
![]() |
|||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1049 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Har du prøvet det her:
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Den skal bare ha' en ordentlig rystetur, så virker den igen
![]() |
|||
![]() |
|||
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
||
Ha ha det skal da prøves
![]() Har ellers rystet den lidt i frustration over at den ikke virkede. Men måske skulle jeg gå ud og igen og for alvor vise den hvem der bestemmer her i huset he he ![]() |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5364 |
||
Så får vi se hvem der er flest krummer i, dig eller Porschen. ![]() Ellers måske prøv vende den på hovedet og med lidt trykluft (uden den er tilsluttet stikkontakten) Mvh JørgenT
|
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
||
Hvis du kender defekten, kan du prøve at høre Punkt1 ad om reservedele. De har før skaffet mig en ny kandedel (tuden knækkede efter fald) til kaffemaskinen i samme serie.
|
|||
![]() |
|||
||
HA! det virkede... Så var der sørme flest krummer i mig (selvom det dog dryssede godt fra brødristeren) Og så siger folk at vold ikke løser noget.....
Redigeret af Hi Fi Dwarf - 23-Maj-2013 kl. 17:31 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |