|
søges: Pioneer BDP-51FD |
Besvar |
Forfatter | |||
Hi Fi Dwarf
Super bruger Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Juli-2012 kl. 20:05 |
||
En handel med en Pioneer BDP-51FD til 500,- på DBA, er lige smuttet mellem fingrene på mig.
fordi jeg desværre ikke var hurtig nok. Men er der nogen herinde der har en de vil sælge? så er jeg interesseret :-) Eller en anden afspiller med 5.1/7.1 analog udgang i samme prisleje. (panasonic eller lign.) Hilsen Kenneth
Redigeret af Hi Fi Dwarf - 03-Juli-2012 kl. 20:09 |
|||
Bambus
Super bruger Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har en Pioneer BDP-51FD som jeg godt vil sælge.Hvad vil du give? Den befinder sig nord for Århus.
|
|||
affer
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg har en stort set ubrugt samsung
BD-P3600hvis det var noget i 7800 skive...
|
|||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|||
Hi Fi Dwarf
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mit leje ligger omkring 500,- + forsendelse. 1. fordi det var prisen for den jeg ikke nåede på DBA. 2. der er tidligere solgt samme afspiller i det prisleje herinde.: |
|||
Hi Fi Dwarf
Funktioner
Tak(0)
|
||
kigger lige lidt nærmere på den på nettet :-)
|
|||
Bambus
Funktioner
Tak(0)
|
||
Okay - 500,00 kr. + forsendelse. Send mig en personlig besked, så tager vi den derfra. Jeg har ikke original papkassen til forsendelse, men finder ud af noget i forhold til embalagen.
|
|||
Hi Fi Dwarf
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lige et tillægsspørgsmål. I og med at det er en profile 1.1 afspiller. Har du oplevet om den har nogen problemer med at afspille nogle af nyudgivelserne? Smider lige en PB :-)
|
|||
Bambus
Funktioner
Tak(0)
|
||
Uha - det ved jeg faktisk ikke. Den er meget lidt brugt og jeg har ikke afspillet film fra den i mere end et halvt år. Jeg har dog opdateret den med den seneste firmware fra Pioneer .
|
|||
Bambus
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har smidt en PB til dig .
|
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |