|
Søges: Raspberry pi, med wifi, til forsøg. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19835 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2015 kl. 23:38 |
Jeg ser i en anden tråd at jeg muligvis kan få fingre i en billig Raspbery pi.
Jeg går og lurer lidt på at lave et "Web-interface" til min Lintronic løsning og overvejer om jeg kan bruge en "pi" til det. Derfor søger jeg en ultrabillig Raspberry pi med wifi, gerne med case og SD kort, så jeg kan gå direkte i gang med mine forsøg. Skal bruge den til en lille webserver med en serielport, så det behøves ikke at være nyeste version. Fortæl mig, hvad du har, hvilken pris du forventer og hvor du bor (foretrækker face to face handel, men har et job der bringer mig "landet rundt", så det behøves ikke nødvendigvis at være i Hammel og omegn). Klaus |
|
![]() |
|
Redcap ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et par stykker i overskud med 512 RAM har også USB wifi til dem
Skal vi sige 200 kr. for en Befinder sig i Fredericia |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19835 |
Det var da et bud, andre der har en pi i overskud?
Klaus |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Jeg har en 512 mb med case til og inkl mpeg 2 kode til 195 kr...
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Hej Swingking.
Tak for buddet. Mpeg2 er ligegyldigt, wifi er vigtigt. Klaus |
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Hvis det letter salget og mpeg2 licensen kan bruges med en RPI 2, kunne jeg godt være interesseret i den.
Mvh Flmr
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
En licens kan ikke flyttes fra en PI til en anden, den er bundet op imod unik S/N som man skal angives når man køber licenserne.
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |