recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - søges viden om Loewe Individual
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsøges viden om Loewe Individual

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
twocat_cph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Emne: søges viden om Loewe Individual
    Sendt: 12-Maj-2006 kl. 21:08
Jeg overvejer at Købe et Loewe Individual TV . Men har snakket med et orakel hos TDC kabel TV der ved en masser om HDTV mpeg format og meget andet -

Kabel-TV-manden fra TDC fortalte mig at TDC Kabel TV snart vil sende Fodbold VM i HDTV , men i Mpeg 2 format , men at HDTV om et års tid vil blive sendt i mpeg 4 , så er spørgesmålet om Loewes DVB-c tuner kan tage mpeg4 kodning , og hvis den ikke kan , så om man kan opgradere DVB-C tuneren til HDTV MPEG4 ? er der nogen der ved noget ?

Nogen har også fortalt mig at Loewe til efteråret vil lancere en HDTV tuner , til Loewe Individul modellen , men til hvilket system ? DVB-C eller DVB-T eller DVB-S eller alle HDTV Tuner i  3 typer  DVB  Er der nogen der kender til denne loewe HDTV tuner som jeg så i en internt Loewe bruchure kun til Loewe forhandlere ?

Hvoerdan med Kabelnet nr hos TDC kabel tv i loewe TV ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu