recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søgning her på sitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSøgning her på sitet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
alyz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 683
Direkte link til dette indlæg Emne: Søgning her på sitet
    Sendt: 26-December-2008 kl. 21:02

Hej alle sammen.

Jeg har det problem, at jeg ikke kan søge i forummet herinde.

Nogle gange mangler linket ude i venstre side simpelthed, og andre gange er det der. Jeg er selvfølgelig logget ind.

Hvad kan det skyldes ?

Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2008 kl. 21:44
Det bliver fjernet om aftenen pga. for lidt serverkapasitet.

Det er også blevet besvaret mange gange før, så du skal bare søge efter det

Jeg har tidligere (uden held) foresålet man skriver noget ligende: ude a drift indtil XX, i stedet for bare at fjerne linket.

Brug google i stedet. bare skriv: site:www.recordere.dk foran det du vil søge efter
Til top
alyz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2008 kl. 17:56

Oprindeligt skrevet af centric centric skrev:

Det bliver fjernet om aftenen pga. for lidt serverkapasitet.

Det er også blevet besvaret mange gange før, så du skal bare søge efter det

Jeg har tidligere (uden held) foresålet man skriver noget ligende: ude a drift indtil XX, i stedet for bare at fjerne linket.

Brug google i stedet. bare skriv: site:www.recordere.dk foran det du vil søge efter

Det med at google siden, synes jeg ikke er så godt. For man kan jo så ikke søge i et bestemt forum, men kun på hele sitet.

Jeg synes også det lyder underligt, at man fjerner søge funktionen på bestemte tidspunkter med den grund.

Det kunne jo løses ved optimering af koden eller ved at skifte til et bedre webhotel.

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2008 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af alyz alyz skrev:

Det med at google siden, synes jeg ikke er så godt. For man kan jo så ikke søge i et bestemt forum, men kun på hele sitet.

Smag og behag er forskellig. Jeg synes faktisk Google's søgning er mere anvendelig, specielt for lange tråde hvor du får en reference til side XX ud af 50-100 sider. Så vidt jeg husker (?) giver recordere.dk's søgning kun en reference til tråden.

Jeg synes også det lyder underligt, at man fjerner søge funktionen på bestemte tidspunkter med den grund.

Det kunne jo løses ved optimering af koden eller ved at skifte til et bedre webhotel.

Jeg tror ikke at recordere.dk kører på et webhotel til 10-20 kroner om måneden.. Selvfølgelig kan de leje flere servere, men det koster penge.

Redigeret af JesperLund - 27-December-2008 kl. 18:59
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
alyz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2008 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Smag og behag er forskellig. Jeg synes faktisk Google's søgning er mere anvendelig, specielt for lange tråde hvor du får en reference til side XX ud af 50-100 sider. Så vidt jeg husker (?) giver recordere.dk's søgning kun en reference til tråden.

Jeg tror ikke at recordere.dk kører på et webhotel til 10-20 kroner om måneden.. Selvfølgelig kan de leje flere servere, men det koster penge.

De er hostede hos Basejump.dk

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu