|
SGS2 android 4 |
Besvar |
Forfatter | |
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Marts-2012 kl. 17:27 |
Hejsa alle.
Har lige et par spg som jeg skal have fikset. Jeg brugte handcent sms og gmail til at skrive sms og mail fra, men efter opdateringen til 4.0 så sender jeg dobbelt sms af alle de sms´er jeg sender, samt den modtager mails både til det indbygget email system og til gmailen. Hvordan får jeg den til kun at vise sms i handcent samt mails kun i gmail?? Jeg har været inde i mit standard sms program og slå alt fra derinde for at se om det kan hjælpe. håber i kan hjælpe, er sikkert noget jeg har overset
|
|
mkt
Bruger Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke om det er det samme, men på min Nexus kan man gå ind i beskeder > indstillinger > helt i bunden og fjerne et flueben ved underretninger. Du vil vel altid modtage en enkelt sms, men hvis du har to programmer til at vise den, bliver der bøvl!
Ang. email går du ind under mail > indstillinger > "mail konto navn" > helt i bunden er der en "fjern konto" knap. |
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
har fået mail til kun at vise fra gmail nu, men kan bare ikke finde ud af hvorfor den sender 2 beskeder hver gang. måske jeg skulle afinstallere og installere handcent igen.
Synes der er flere små detaljer med android 4 på sgs2 som ikke er gået 100% igennem
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |