|
Shadow of Tomb Raider til PC har dårlig grafik? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6193 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-December-2018 kl. 22:21 |
Det spil er en af grundene til, at jeg opgraderede mit grafikkort
Men det ligner (næsten) lort Jeg kører 3440x1440 og alt på Ultra… så hvorfor er grafikken udvasket og sølle? Som jeg husker det havde forrige Tomb Raider-spil klart bedre grafik end det her Kan jeg gøre/ændre noget? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor tror du jeg advarede dig. Panchen er ikke kommet endnu. Eller det kan være en driver fejl til dit nye rtx kort
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt ord igen
Andre spil som Battlefield V ser godt ud, bare ikke det her Edit: Med "panchen" mener du vel patchen Redigeret af jake51 - 12-December-2018 kl. 09:30 |
|
Mikael Simpson |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Bare vi ikke taler forbi hinanden
Battlefield er optimeret til RTX, mens Tomb Raider ikke er det? Har aldrig været seriøs hardcore gamer |
|
Mikael Simpson |
|
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |