recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ShadowDK's HTPC setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ShadowDK's HTPC setup

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Wonderl@nd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonderl@nd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 08:50
Shadow,

Kan du sende et direkte link til hvor du har købt kabinettet

Mvh
Michael

Redigeret af Wonderl@nd - 24-Februar-2012 kl. 10:16
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 10:09
Shadow hvad frihøjde er der fra bundkort op til kabinetskanten til en evt kølerip til i3 cpu'en?

Forsøger og google lidt kølere pt til et evt. setup.
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 14:39
Har selv kigget på dette kabinet - har dog lige et par spørgsmål:
Hvilket bundkort har du sat i?
Købte du med eller uden PSU hos Viako ?

Jeg kan købe det med PSU til ca. 800,- med fragt, men er i tvivl om den så vil passe på det bundkort jeg så vælger...

Tak :)
Til top
ShadowDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShadowDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 11:16
Oprindeligt skrevet af Bygone Bygone skrev:

Shadow hvad frihøjde er der fra bundkort op til kabinetskanten til en evt kølerip til i3 cpu'en?

Undskyld de manglende svar men har haft lidt travlt.

Jeg kører med en Gelid Slim Silence i-Plus køler(Måtte bestille fra Quiet-pc i UK), da de ikke er til at opdrive i DK. Så jeg ved ikke om de kan køre passivt, men tror det(Vil dog ikke anbefale det).

Fra bundkortet er der ca. 4 cm op til kanten, men jeg turde dog ikke købe et Scythe Kozuti.

Generelt er jeg af den overbevisning af passivt er rart, men hør nu først om kabinettet og blæsere kan høres. Jeg kan intet høre på 0,5 m afstand og det er fint nok til mig.

Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

Har selv kigget på dette kabinet - har dog lige et par spørgsmål:
Hvilket bundkort har du sat i?
Købte du med eller uden PSU hos Viako ?

Det hele står i indlægget på første side - Jeg har købt et Intel DH61AG og købte kabinettet uden PSU, da bundkortet har indbygget PSU. Købte så en power brick fra E-bay.

Jeg fik det for 611 kr. inkl fragt, så 800 kr. virker alligevel som en del ekstra hvis det kun er for case.

Redigeret af ShadowDK - 26-Februar-2012 kl. 11:17
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:20
800 kr er inkl. strømforsyning.... :) Som jeg skriver er jeg bare i tvivl om hvorvidt jeg skal vælge den eller bare finde en herhjemme...
Tak for svaret :)

Edit: Evt et link til en Power Supply som passer til dette board ville være fedt - kunne man evt bruge en fra en bærbar PC som passer volt mæssigt ? 

Redigeret af Skovbo - 26-Februar-2012 kl. 12:45
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShadowDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

Edit: Evt et link til en Power Supply som passer til dette board ville være fedt - kunne man evt bruge en fra en bærbar PC som passer volt mæssigt ? 

De PSU's der bruges til boardet er bærbar strømforsyninger på 19v :) - Har selv købt en 90w HP branded oplader http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140517653144&ssPageName=ADME:L:OU:GB:1123 - Leveringen tager dog noget tid, så bestil gerne asap.
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 13:13
Mange tak for hjælpen ! GREAT ! Wink
Til top
KasperHogh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Sted: Århus
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KasperHogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 18:21
Hvordan dælen har du bestilt det fra deres hjemmeside?

Det er jo et vildt lækkert kabinet.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShadowDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af KasperHogh KasperHogh skrev:

Hvordan dælen har du bestilt det fra deres hjemmeside?

Det er jo et vildt lækkert kabinet.

Du kan kontakte lance@viako.com - Han snakker engelsk og kan hjælpe med en bestilling :)
Til top
KasperHogh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Sted: Århus
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KasperHogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 17:27
Tak. Jeg vil prøve at skrive til dem. Hvad med told, skulle du betale det, da du modtog kabinettet?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShadowDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af KasperHogh KasperHogh skrev:

Tak. Jeg vil prøve at skrive til dem. Hvad med told, skulle du betale det, da du modtog kabinettet?

Kabinettet kommer udenfor EU, så der skal betale told mv. hvis du bliver taget i tolden.
Jeg slap for told og kunne så gå ned og betale selv
Til top
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2012
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 12:36
HVordan bruger du din server til at håndtere TV delen?
Hvordan er kommunikationen imellem den og så din HTPC client?
Kører det stabilt? (Sammenlignet med en normal TV-tuner indbygget i et TV)
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu