|
ShadowDK's HTPC setup |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Shadow,
Kan du sende et direkte link til hvor du har købt kabinettet
Mvh
Michael Redigeret af Wonderl@nd - 24-Februar-2012 kl. 10:16 |
||
![]() |
||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
|
Shadow hvad frihøjde er der fra bundkort op til kabinetskanten til en evt kølerip til i3 cpu'en?
Forsøger og google lidt kølere pt til et evt. setup.
|
||
![]() |
||
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
|
Har selv kigget på dette kabinet - har dog lige et par spørgsmål:
Hvilket bundkort har du sat i? Købte du med eller uden PSU hos Viako ? Jeg kan købe det med PSU til ca. 800,- med fragt, men er i tvivl om den så vil passe på det bundkort jeg så vælger...
Tak :) |
||
![]() |
||
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
|
Undskyld de manglende svar men har haft lidt travlt. Jeg kører med en Gelid Slim Silence i-Plus køler(Måtte bestille fra Quiet-pc i UK), da de ikke er til at opdrive i DK. Så jeg ved ikke om de kan køre passivt, men tror det(Vil dog ikke anbefale det). Fra bundkortet er der ca. 4 cm op til kanten, men jeg turde dog ikke købe et Scythe Kozuti. Generelt er jeg af den overbevisning af passivt er rart, men hør nu først om kabinettet og blæsere kan høres. Jeg kan intet høre på 0,5 m afstand og det er fint nok til mig.
Det hele står i indlægget på første side - Jeg har købt et Intel DH61AG og købte kabinettet uden PSU, da bundkortet har indbygget PSU. Købte så en power brick fra E-bay. Jeg fik det for 611 kr. inkl fragt, så 800 kr. virker alligevel som en del ekstra hvis det kun er for case. Redigeret af ShadowDK - 26-Februar-2012 kl. 11:17 |
||
![]() |
||
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
|
800 kr er inkl. strømforsyning.... :) Som jeg skriver er jeg bare i tvivl om hvorvidt jeg skal vælge den eller bare finde en herhjemme...
Tak for svaret :) Edit: Evt et link til en Power Supply som passer til dette board ville være fedt - kunne man evt bruge en fra en bærbar PC som passer volt mæssigt ? Redigeret af Skovbo - 26-Februar-2012 kl. 12:45 |
||
![]() |
||
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
|
De PSU's der bruges til boardet er bærbar strømforsyninger på 19v :) - Har selv købt en 90w HP branded oplader http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140517653144&ssPageName=ADME:L:OU:GB:1123 - Leveringen tager dog noget tid, så bestil gerne asap. |
||
![]() |
||
|
Mange tak for hjælpen ! GREAT !
![]() |
||
![]() |
||
KasperHogh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
|
Hvordan dælen har du bestilt det fra deres hjemmeside?
Det er jo et vildt lækkert kabinet.
|
||
![]() |
||
|
Du kan kontakte lance@viako.com - Han snakker engelsk og kan hjælpe med en bestilling :) |
||
![]() |
||
KasperHogh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
|
Tak. Jeg vil prøve at skrive til dem. Hvad med told, skulle du betale det, da du modtog kabinettet?
|
||
![]() |
||
|
Kabinettet kommer udenfor EU, så der skal betale told mv. hvis du bliver taget i tolden. Jeg slap for told og kunne så gå ned og betale selv |
||
![]() |
||
rskadk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 178 |
|
HVordan bruger du din server til at håndtere TV delen?
Hvordan er kommunikationen imellem den og så din HTPC client? Kører det stabilt? (Sammenlignet med en normal TV-tuner indbygget i et TV) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |