recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ShadowDK's HTPC setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ShadowDK's HTPC setup

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
ShadowDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShadowDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

Er det muligt at få dens fan til at kører langsommere - har prøvet i BIOS og Speedfan uden held.

Har du den nyeste Bios?
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 10:20
Har ikke opdateret BIOS så den kører out of the box. Der er masser af muligheder for at indstille fan i BIOS - der sker bare intet når jeg ændre noget.
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Patriarken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 13:48

Har ikke opdateret BIOS så den kører out of the box. Der er masser af muligheder for at indstille fan i BIOS - der sker bare intet når jeg ændre noget.

Din fan skal have pwm før du kan styre den fra bios....(som regel fire ledere)
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 13:50
Og det har den også :-)
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 19:34

Og det har den også :-)
måske et dumt spørgsmål, men har du så også sat den til et 4-pin stik på bundkortet? - det hænder der følger modstande med til lavere RPM, når man køber en køler - kan de ikke købes i løsvægt?
Til top
ShadowDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShadowDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 20:13
Der har mig bekendt været fejl i bios mht. blæser styring. Prøv at opdatere til den seneste version.
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 16:11
Jeg har nu opdateret bios, og umiddelbart kan jeg ikke styre min blæser der.
Jeg prøvede med Speedfan som kun kan øge hastigheden på blæseren fra 1250 - 2000/2500, men sætter jeg den til 1000rpm holder den sig stadig kun på 1250-1300.

Kan det være blæseren ikke kan gå længere ned end dette?
Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2008
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 19:41
Hejsa..

hvordan kommer man i kontakt med Viako   ?

Lance mailen virker ikke..

Til top
JSA:-) Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Maj-2007
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JSA:-) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 12:11
Hej
Hvordan går det med din centrale tv server?
(Jeg mangler selv lidt input på den og om den også skal være filserver til klienterne)
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 12:16
Nvm. Fandt løsning

Redigeret af Jesper Keller - 06-Februar-2014 kl. 12:48
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu