|
ShadowDK's HTPC setup |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du den nyeste Bios? |
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Har ikke opdateret BIOS så den kører out of the box. Der er masser af muligheder for at indstille fan i BIOS - der sker bare intet når jeg ændre noget.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
Din fan skal have pwm før du kan styre den fra bios....(som regel fire ledere) |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Og det har den også :-)
|
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
måske et dumt spørgsmål, men har du så også sat den til et 4-pin stik på bundkortet? - det hænder der følger modstande med til lavere RPM, når man køber en køler - kan de ikke købes i løsvægt?
|
|
![]() |
|
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
Der har mig bekendt været fejl i bios mht. blæser styring. Prøv at opdatere til den seneste version.
|
|
![]() |
|
Jeg har nu opdateret bios, og umiddelbart kan jeg ikke styre min blæser der.
Jeg prøvede med Speedfan som kun kan øge hastigheden på blæseren fra 1250 - 2000/2500, men sætter jeg den til 1000rpm holder den sig stadig kun på 1250-1300.
Kan det være blæseren ikke kan gå længere ned end dette? |
|
![]() |
|
madbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
Hejsa..
hvordan kommer man i kontakt med Viako ? Lance mailen virker ikke.. |
|
![]() |
|
JSA:-) ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Hej
Hvordan går det med din centrale tv server? (Jeg mangler selv lidt input på den og om den også skal være filserver til klienterne) |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Nvm. Fandt løsning
Redigeret af Jesper Keller - 06-Februar-2014 kl. 12:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |