recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SHARKNADO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SHARKNADO

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
whazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2014
Sted: Aalbor, Danmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér whazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 22:30
Så skulle i prøve at se Zombeavers.. Det er endnu værre.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 04:02
Nu vi er ved low budget film, så prøv at se traileren på Rubber. :)
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 09:13
Rubber er til gengæld sjov! :-) Ikke nogen fantastisk film men følte mig nogenlunde underholdt. 
Til top
buffi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Januar-2015
Sted: DK
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buffi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 09:29
Det er en af de ringeste film, herunder også effects og skuespil, jeg nogensinde har forsøgt at se, jeg gav op efter ca 25 min.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af buffi buffi skrev:

Det er en af de ringeste film, herunder også effects og skuespil, jeg nogensinde har forsøgt at se, jeg gav op efter ca 25 min.
Jeg giver dig helt ret, den var sgu svær... så også starten indtil hajerne væltede ind i baren. Så blev det bare for megetLOL 

Jeg var så på IMDB og læse lidt om den, og via anmeldelser der var jeg bare "nødt" til at se de sidste 15 minutterEmbarrassed
Ning
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 16:53
Hvor mange sætter sharknado på, uden at være klar over man går ind til en 'joke film' med dårlige effekter og skuespil? Kan da ikke være en overraskelse...
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Hvor mange sætter sharknado på, uden at være klar over man går ind til en 'joke film' med dårlige effekter og skuespil? Kan da ikke være en overraskelse...

Kan da kun give dig ret, bare filmtitlen skriger jo langt væk af skod film
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Man kan vel godt overraskes over hvor ringe det kan laves Tongue men selvfølgelig hvis det er meningen at det skal være ringe efekter og skuespil så gør de det jo meget godt. 

Ning
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 18:50
Man får helt lyst til at sætte "Braindead" eller "Bad Taste" for at højne niveauet lidt.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19566
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 19:20
Jeg vil gerne slå et slag for Mars attacks.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 16:20
ALERT! ALERT! Sharknado 2 på DR3 i aften Big smile
Ning
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 16:45
Den skal da ses. Måske 2'eren når nye højder i forhold til 1'eren på samme måde som det skete med Godfather II vs. Godfather I, Aliens vs. Alien, Terminator II vs. Terminator, etc?
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu