|
SHARKNADO |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
whazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så skulle i prøve at se Zombeavers.. Det er endnu værre.
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Nu vi er ved low budget film, så prøv at se traileren på Rubber. :)
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Rubber er til gengæld sjov! :-) Ikke nogen fantastisk film men følte mig nogenlunde underholdt.
|
|
![]() |
|
buffi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2015 Sted: DK Status: Offline Point: 11 |
Det er en af de ringeste film, herunder også effects og skuespil, jeg nogensinde har forsøgt at se, jeg gav op efter ca 25 min.
![]() |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Jeg giver dig helt ret, den var sgu svær... så også starten indtil hajerne væltede ind i baren. Så blev det bare for meget ![]() Jeg var så på IMDB og læse lidt om den, og via anmeldelser der var jeg bare "nødt" til at se de sidste 15 minutter
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Hvor mange sætter sharknado på, uden at være klar over man går ind til en 'joke film' med dårlige effekter og skuespil? Kan da ikke være en overraskelse...
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Kan da kun give dig ret, bare filmtitlen skriger jo langt væk af skod film |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Man kan vel godt overraskes over hvor ringe det kan laves ![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Man får helt lyst til at sætte "Braindead" eller "Bad Taste" for at højne niveauet lidt.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Jeg vil gerne slå et slag for Mars attacks.
Klaus |
|
![]() |
|
ALERT! ALERT! Sharknado 2 på DR3 i aften
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Den skal da ses. Måske 2'eren når nye højder i forhold til 1'eren på samme måde som det skete med Godfather II vs. Godfather I, Aliens vs. Alien, Terminator II vs. Terminator, etc?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |