|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mulle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 31-Januar-2007 kl. 17:36 |
Hey, så blev beslutningen taget - det blev ovennævnte tv, der skal være husalter de næste år! Det har godt nok været en lang proces at beslutte sig for, hvilket tv det skulle være. Var tændt på Sharps XD - men valgte den fra pga usikkerhed omkring leveringstid og følte ikke behov for full hd, så sparede nogle tusinde kroner. Bestilt hos www.geco.dk i dag kl. 12 og iflg track & trace er den godt på vej - skulle gerne lande her i morgen. Jeg skriver en minitest af den, når jeg har brugt den et par dage - hvis i er interesseret, nå ja, skriver den nok alligevel, hvis i ikke er Så må vi se, om håndbold i morgen ses på 37 tommer - eller live, har lige fået tilbudt en billet....... Nå, ville bare lige skrive, fordi jeg er en glad mand nu vh. Morten |
|
![]() |
|
SDi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jamen tillykke med det. Må jeg spørge hvorfor du fravalgte Toshiba?
Søren
|
|
![]() |
|
Mulle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Hmm, godt spørgsmål - og det var også det og Sharp det vaklede imellem. Så Sharp´en live i en forretning i forgårs - synes det er lige en anelse skarpere i designet end Tosh (nok pga den "svungne" alukant nederst). Desuden koster Tosh 37wlt68 16.000 hos tapeconnection - Sharp kostede 12 incl. et vægbeslag. Iforhold til et JVC jeg har haft hjemme, håndterer Sharp også ttv godt - rykker det ind, så det ikke fylder alle 37 tommer (det gjorde det på JVC og det var svært at læse.......) Det gør Tosh sikkert også ? Har også erfaret, at Sharp laver paneler til Philips, der er et af de bedste - og dyreste LCD skærme - og tænkte så, at det nok ikke "er så ringe" paneler de bruger i deres egne skærme Har du Toshiba ? Evt. erfaringer ? vh. Morten
|
|
![]() |
|
SDi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Har længe overvejet et Toshiba wl68, men har desværre ikke haft lejlighed til at se det live (bor langt fra TC). Jeg har dog set wl66 og prismæssigt ser den jo noget bedre ud, men man vil jo også gerne have det sidste nye. Har iøvrigt også overvejet et Sharp, derfor mit spørgsmål. Min eneste erfaring er et Sony KDL-40S2000, som jeg havde i kort tid, men man skulle mere end 2,5 meter væk før billedet ikke var grumset (både analog og digital) og jeg sidder kun 2 eller 3 meter fra. Derfor ved jeg stadig heller ikke om jeg skal vælge 32" eller 37". Ifølge alle tommelfingerregler bør jeg vælge 32", men man vil jo gerne det store. Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |