recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sharp 46" xd1e
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSharp 46" xd1e

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2007 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af parasound parasound skrev:

Ja det er hos nypris jeg har set det

men man kan jo også selv hente det i herlev da jeg kun bor ca 45min kørsels derfra

Har også lige skrevet til dem men venter på svar.

hvorfor vil du gerne havde et sharp lcd skærm  Henrik.

Hmmm du er sikker på du ikke mener 42 xd1e??? 46 Xd1e kan jeg kun inde til lidt over 13000 i pixmania, og der vil jeg helst ikke handle..

Til top
zubzer0 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2007 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af parasound parasound skrev:

Hej igen.

Ja  da jeg nu har en hd-dvd afspiller (toshiba hd-xe1) vil jeg også gerne havde et Full HD skærm (1920x1080p) men hvilken ?????

Har set på et Sharp 46" xd1e til 12999kr.- inklusiv levering billigt syntes jeg men er det et godt køb

Sharp er jo et anderkendt mærke og et 46" Full HD til 13000kr.- med levering og 2 års garanti på er da billigt men er der andre mærker med full hd og 46" eller derover til 13000kr.- som er bedre

Skal bruges til Sagem 81(canaldigital/parabol) og til min toshiba hdxe1 og skal primært kun bruge hdmi/componemt indgange

Denne butik jeg kan købe det hos har kun dette tilbud til fredag så jeg skal skynder mig hvis jeg vil købe det men vil da gerne havde nogen meninger om dette køb  på forhånd tak.

hvis det bliver købt hvad af vægbeslag er bedst til dette

Jeg jeg er også ret interesseret i en 46" og vil også helst undgå pixmania hvis det er muligt.

Den nærmeste pris i dk er 14999.- hos geco.dk

Hvilken butik havde de tilbuddet i ?

Redigeret af zubzer0 - 05-September-2007 kl. 14:53
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu