|
Sharp 65 tommer fra Bilka |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janbs ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2009 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2021 kl. 22:13 |
Absolut i den billige ende, men vores behov er nu heller ikke så stort.
Bilka har et Sharp 65 tommer med Android TV på tilbud lige nu. Hvad risikerer jeg at fortryde ved at købe dette fremfor et dyrere tv?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tag ud og se det og prøv det. Hvis du ikke gør det, vil du i hvert fald fortryde. Og forvent ikke at brugere herinde kender alle TV der er på tilbud rundt omkring. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Hvis du ikke er kritisk er billedet for dig sikkert ok, uden at være i nærheden af toppen.
Noget af det der for mig fuldstændig ødelægger oplevelsen er hvor hurtig/langsom menusystemet er, og på billige TV er det som regel langsomt. Det kan dog afhjælpes ved at købe en Apple TV, men så stiger den samlede pris ca. 50%, og det vil nok ikke være den rigtige prioritering.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
du risikerer at fortryde alt Eneste der er glad for købet er pengepungen.
Men det vigtigste er du selv bliver tilfreds. Tv er sikkert ok til daglige tv udsendelser. |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
Hvis tv'et er OK, hvorfor skulle han så fortryde alt ![]() |
|
![]() |
|
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Personligt ville jeg være fint tilfreds med det..
Men jeg kører så også i en Dacia.. Og det er egentlig det som er spørgsmålet her, hvad er dit behov.. Fordi hvis jeg spurgt på et bilforum ang. en Dacia.. Så ville jeg også få at vide at det ville jeg fortryde.. Men for mig er det fire hjul og et rat, som får mig fra A til B.. Til gengæld har jeg så en thermomix i mit køkken til 11.000 kr, så der er jeg "dum for mine egne penge". Ud og se tv'et, og vurdere billedet (f. Eks. også sport) samt menusystemet.. Og så køb, H is du er ok tilfreds, og glæd dig over at du har 5.000 til noget dumt, som giver DIG værdi..
Redigeret af NikolajDS - 28-December-2021 kl. 13:10 |
|
![]() |
|
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Enig med NikolajDS
Glæden ved og nytten af et produkt, hvad enten det er et tv, en bil eller noget andet, er ikke proportional med anskaffelsesprisen. Min første bil var 14 år, da jeg købte den, og den var jeg lige så glad for, som når jeg nu går ud til en forhandler og henter en ny. |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
De Sharp TV jeg har haft kendskab til, har været rigtig fine TV til prisen, dog ligger det år tilbage, så dette er muligvis ændret?
Husk hvis du køber TV fysisk i Bilka, er der ingen returret, så snart emballagen er brudt!
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |