|
Sharp 70" fladskærm til 20K |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Pris ???? ( jeg synes ikke det er dyrt, for en kvalitets skærm ) mwn for mange er det nok her det halter. Prøv at kontakte HIFI Klubben, de ar aut. forhandler sf Sharp |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||
Køb denne 70" model med supergod service, aut. forhandler og spec. i Sharp Den viate har alt. http://www.av-connection.dk/?ML=1498 |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
||
Jeg ved ikke om det er til nogen hjælp, men jeg har næsten lige købt lillebror'en 60LE636S og er yderst tilfreds. Den havde noget clouding i starten, men det kunne "masseres" væk (ja, jeg troede heller ikke på det, men det virker faktisk), så nu er der kun ganske lidt tilbage, som kun ses hvis jeg går helt tæt på skærmen.
Den har ikke netflix og generelt er SmartTV platformen ubrugelig, men det vidste jeg godt på forhånd, så det betyder ikke noget for mig. Jeg synes den har et godt billede og så har den en noget bedre implementation af HDMI-CEC end mit Sony havde, så det spiller rigtig godt sammen med mit surround anlæg. Pt. er det på tilbud i Elgiganten til 8999,- hvilket må siges at være en ganske god pris for et 60" TV.
|
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||
Kan du ikke uddybe det en lille smule. Har læst om det, men hvordan gjorde du? |
|||
![]() |
|||
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
||
Så faktisk en ekspedient gøre dette ved et Sharp LC 70LE741S hos Elgiganten i Aalborg.
Han gjorde det kun ganske kort, men det lod til at hjælpe.
|
|||
![]() |
|||
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
||
Man tager simpelthen en klud (fiberklud eller anden slags, til rengøring af skærme) og så med et fast og konstant tryk (uden at det er for hårdt), så kører du fra midten af skærmen og så ud til kanten i den ene side. Det gør du så hele vejen ned og der efter gentager du mod den anden side.
Af hvad jeg kan læse mig til, så skyldes clouding at skærmen bliver ujævn i forbindelse med samlingen (hvis du trykker med en finger på en LCD skærm, så opstår der også lys omkring det sted du trykker). Når du så udføre ovenstående, så udjævner du det. Om det er rigtigt eller ej, aner jeg ikke. Men det er 100% sikkert at det har fjernet det meste af den clouding der var på min skærm.
Redigeret af dumb - 31-Januar-2013 kl. 22:34 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |