|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vesterholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 29-Januar-2009 kl. 09:30 |
Er der nogle der har nogle erfaringer med følgende tv, for jeg har gået og kigget lidt på det, og må sige det opfylder nogle af de krav jeg har, så overvejer lidt om jeg skulle skifte min Samsung i stuen.
![]() |
|
Samsung 40" 656(stuen)
Samsung 32" M87(soveværelset) Samsung DVD-HR750 Samsung HT-P 1200 PS3 250GB |
|
![]() |
|
Oleska ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hej Vesterholm, Jeg har haft et 52" et års tid - og har været super tilfreds. Panelet blev også ISF kalibreret. Fint billede - men det aller bedste ved HD1 er den brugerflade med indbygget Hard disc med "timeshift" (pause udsendelser og optage bagud i programmet) mv. det har jeg ikke oplevet nogle andre som kan.
Redigeret af Oleska - 29-Januar-2009 kl. 11:59 |
|
TV: SHARP XS1
Bluray: Oppo 83SE Surround: Rotel Højt: B&W |
|
![]() |
|
Vesterholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Okay, det lyder ikke dårligt, jeg var nemlig blevet ilbudt et til en god pris. Loewe kan også lave timeshift, men det er også en anden pris |
|
Samsung 40" 656(stuen)
Samsung 32" M87(soveværelset) Samsung DVD-HR750 Samsung HT-P 1200 PS3 250GB |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Du kan læse en dansk test af LC46HD1E her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1195634523 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |