|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
nå, det er fordi at det ikke er hdmi du kører over, jeg troede at du mente at tvet ikke kunne vise 1080p, for det har jeg da selv set på mit eget. men stadig fremfor sharpen, skulle du nok se om du kunne nå en pana bd 30. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
de har igen sharpen i elgigantens avis til næste uge til 2500.- og nu kan man købe sony bdp-s300 i blockbuster for 2500.- så alt i alt er priserne igang med at falde, |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Webmonkey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
||
Nu er disse 2 modeller jo også profile 1.0, modeller på vej ud... |
|||
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
kan godt være, men det ved hr og fru danmark ikke, så hvis vi får gang i salget til dem, så blir det godt. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |