|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6378 |
![]() Sendt: 18-Maj-2008 kl. 17:57 |
Hej Jeg har købt Sharps afspiler og indlæst den amerikanske firmware, så den kan afspille region A Blu-ray Så langt, så godt Billede/lyd er OK, men der er udfald på et par sekunder flere gange i løbet af en film Hvad mon HFK siger, hvis jeg indleverer den til reparation? Er der andre, som har erfaringer med denne metode? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Mit første Sharp eksemplar fik også denne defekt på HDMI-udgangen. Jeg lagde på et tidspunkt mærke til, at maskinen stod og summede/brummede højlydt i standby-mode (jeg ved ikke om det muligvis kan være forårsaget af, at jeg havde aktiveret "Quick Start"-funktionen), og fra dét øjeblik var der ofte problemer med kortvarige billede-udfald. Jeg vil anbefale, at du får afspilleren ombyttet til en anden. Med hensyn til region A-softwaren, så ser det måske nok lidt underligt ud, hvis du indleverer afspilleren til reparation eller ombytning i dén tilstand. Der findes dog en firmware, som godt kan overskrive den amerikanske USB-firmware og bringe maskinen tilbage til regionB/region2-tilstand. Den kan downloades fra denne website: http://www.sharp.de/softwareupdates/blu-ray/bd-hp20s.html Det er en ISO-fil, som skal brændes ud på en CD. Redigeret af musicus - 19-Maj-2008 kl. 14:15 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |