|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Jens69 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Når du skriver med dem og hvis de så ikke vil hjælpe så skriv til dem at i UK hjælper de med at sende den CD med denne firmware, hvis man ikke selv har udstyret til det. Tak til Musicus for linket, det er en super god vejledning de har lavet - det virker bare ikke, men nu har jeg måske også den forkerte udgave af Nero Burn. De skriver det skal være 8.0 Men Egelund - sker der noget høre du fra mig. Og tak til alle for bidrag, som dog desværre ikke har skabt et positivt resultat endnu. Redigeret af Jens69 - 19-Februar-2009 kl. 22:32 |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Jamen, man skal jo ha' en ISO-brænder installeret på sin computer, for at kunne lave opgraderings-CD'en korrekt. Jeg kan f.eks. heller ikke selv få det til at virke med Creator 9. Her er nogen programmer til brænding af ISO-filer, som kan downloades gratis. Prøv og se, om det så ikke virker med én af dem: http://isorecorder.alexfeinman.com/isorecorder.htm Redigeret af musicus - 20-Februar-2009 kl. 15:42 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
|
Jeg vover her at påstå, at om man brænder en ISO med Nero 5, 6, 7, 8, eller 9 eller et helt andet program, så bliver resultatet det samme... |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Har du da selv prøvet at gøre det med Nero? For Nero kan sikkert sagtens brænde en ISO-fil over på en disc. Piece of cake. Men der er bare ingen garanti for at man kan bruge en sådan disc til ret meget andet, end at knække den i to halvdele, hvis det ikke er blevet gjort korrekt. For at afspilleren i det hele taget er i stand til at genkende formatet på opgraderings-discen, kræves der at filen er brændt korrekt over med en ISO-recorder, eller noget tilsvarende kompatibelt software. Ellers har man jo bare fået brændt en (ubrugelig) data CD, og ikke en opgraderings-CD. Redigeret af musicus - 21-Februar-2009 kl. 17:21 |
||
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
Egelund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
YES, du har fuldstændig ret, jeg fik den opdateret med en CD med den engelske på SUPER, tusind tak for hjælpen Så mangler vi lige dig, Jens ![]() |
||
![]() |
||
Jens69 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
[/QUOTE] Jamen, man skal jo ha' en ISO-brænder installeret på sin computer, for at kunne lave opgraderings-CD'en korrekt. Jeg kan f.eks. heller ikke selv få det til at virke med Creator 9. Her er nogen programmer til brænding af ISO-filer, som kan downloades gratis. Prøv og se, om det så ikke virker med én af dem: http://isorecorder.alexfeinman.com/isorecorder.htm [/QUOTE] Intet mindre end fantastisk. Nu behøver jeg ikke lægge søvnløs om natten mere. The Mission Impossible er lykkedes! TUSIND TAK til dig for hjælp med både den rigtige fil og det rigtige program. You're the Man |
||
![]() |
||
![]() |
|
YES, du har fuldstændig ret, jeg fik den opdateret med en CD med den engelske på Tillykke til dig også
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ingen årsag. Godt at det lykkedes. |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |