recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sharp LC 37GA6E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSharp LC 37GA6E

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KasperL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 223
Direkte link til dette indlæg Emne: Sharp LC 37GA6E
    Sendt: 26-December-2005 kl. 22:21

Hey

Er der nogen der kan give mig lidt inputs på disse tre produkter? Og evt. hvis der er nogen der ved hvilke butikker man kan se dem i?

Jeg har endelig fået indsnævret hvad jeg har, at vælge imellem.

Sharp LC 37GA6E: Er der nogen der kender responsetiden på den? (og hvor vigtigt er det) Og har den PiP eller PoP?

Viewsonic N3760W: Nogen der kender noget til dem? Jeg har godt set at der også er en anden der har skrevet, om samme produkt. PiP PoP?

LG L3700A: Det eneste jeg kan se af problemer med det er responstiden på 12ms, men som sagt er det er det meget vigtigt? Og hvor lav skal den være? 8ms og ned efter?

Håber at der er nogle venlige sjæle der vil hjælpe. Specielt hvis der er nogen der ved hvor disse modeller står...

MVH

Kasper

Til top
KasperL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 223
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2005 kl. 00:41
Og er der evt. nogen der ved hvor mange tunere, at der er i dem. For jeg mener at jeg så et sted, at der var to i Viewsonic...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu