|
SHARP LC50LE751E |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aquaman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2014 kl. 13:44 |
Jeg har for et halv år siden erhvervet mig et SHARP LC50LE751E LED TV.
Jeg har i flere måneder forsøgt at få digital lyd ud af dette TV. Efter henvendelse til Hot Line blev konklusionen, at der var fejl på TV'et. Det blev afhentet, sendt til Sverige og kom tilbage med en regning på 1200 kr. og besked om at der ingen fejl var fundet. Desværre fungerer den digitale Coax stadig ikke. Jeg har forsøgt med to forskellige DA konvertere, og med samme dårlige resultat. Jeg har henvendt mig til InfoCare, som står for Servicen, for at få oplyst hvordan man tester. Det har efter 2 måneders rykken stadig ikke været muligt at få at vide hvad der er galt. InfoCare har nu returneret beløbet med henvisning til, at de ikke kan svare, da Sharps tekniker ikke vender tilbage. Jeg oplever også at TV'et tænder af sig selv midt om natten, skønt intet er programmeret. Er der andre, som har oplevet lignende med SHARP, eller som måske har løsning på problemet med den digital audio udgang? Redigeret af aquaman - 29-August-2014 kl. 13:46 |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Har selv et ældre Sharp le32 700s. Det har en optisk udgang bagpå der kører direkte ned i min Harman Kardon. På mit skal man tænde for den udgang. Sharp er japaner når de er mest teknik glade så man kan gå ind i menuen og tænde eller slukke for ind og udgange. Ellers prøv at kig under digitalopsætning etc. Håber det hjælper alternativt prøv med et andet kabel, fabriksindstilling og opdatere software Mvh Ps. Det med at tænde har jeg ikke oplevet, men min mor der har et nyere Sharp har oplevet at den tænder for sig selv for at opdatere. Det kan også slås fra Redigeret af exlærer - 28-September-2014 kl. 15:53 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |