|
Sharp LC-60LE636S VS. Samsung 59" 3D Plasma PS59D |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ikke for at fornærme dig, men: Hvor mørkt skærmen er ved en lampe tændt og en smule buzzing er da det mindste problem i en så stor skærm til så få penge. Et at de steder der er sparet er helt sikkert på selve billedpanelet, men også i den bagvedliggende elektronik, så som billedbehandlingskredsløb. Sidstenævnte er forskellen på et godt og et halvgodt fjernsyn - uanset panelet. Klaus |
||
![]() |
||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
|
...LG 60PZ950W i Bilka til kr. 9.999...
|
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
|
Jeg har aldrig hørt buzzing fra en plasma. Men min er også en Pioneer ;) Tror også problemet for nogen er de billige modeller og dem med blæser. Og så er nogen mennesker MEGET følsomme i ørerne... Det er jo langt fra alle skærme har de fejl som en skærm kan have. Ikke alle LED´r har meget clouding..
|
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
|
Du mangler iøvrigt selve varenummeret på den samsung plasma! Alt efter D´et.... kan kun se det er en Plasma 59"...
|
||
![]() |
||
jonas47 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Status: Offline Point: 246 |
|
det er en ps59d555... Dvs deres næst laveste serienummer.
|
||
![]() |
||
|
Du fornærmer skam ikke mig - tværtimod søger viden og hjælp, så jeg kan ende op med en skærm jeg bliver glad for... men det du skriver sœtter helt sikkert nogle flere tanker i gang. Jeg har altid interesseret mig mest for lyd, og nu søger jeg en OK skærm, som skal afløse min projektor (derfor så stort billede muligt) til omkring 10.000,-
|
||
![]() |
||
|
Er det et bedre TV end de 2 nœvnte? Kan faktisk godt lide designet på den skærm!
|
||
![]() |
||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
|
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
desværre har LG glemt farven sort på denne model så den vil jeg vælge fra |
||
![]() |
||
|
Har ikke set de billigere modeller plasma fra Samsung, så skal ikke udtale mig. Jeg ville dog bibeholde projektor + lcd ideen :)
|
||
![]() |
||
RE58 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2012 Sted: Aalborg, Danmar Status: Offline Point: 8 |
|
Jeg ville klart vælge Samsung, af alle plasma paneler jeg har set er Samsung det mærke som kommer tættest på referencen Pioneer. 3D vil jeg personligt ikke vægte højt, der er meget få film og det meste ligner crap. Jo mere elementer skal forestille at være i baggrunden, jo mere utydelige bli'r de på de fleste 3D skærme.
Alle troede jo at Panasonic overtog Pioneers KURO teknologi og dermed lagde sig i spidsen, men jeg har prøvet at sammenligne både Panasonic og Samsungs topmodeller i plasma og det falder klart ud til Samsungs fordel. LCD paneler er noget crap, stort set alle mærker er kun egnet til lysbilleder, de kan ikke panorere ordentlig og kan ikke lave ordentlig sort. Farverne er tvivlsomme etc. Har selv Pioneer 50" og har til gode at se et panel som kan komme på knæhøjde med det. |
||
![]() |
||
|
Jeg må bare give manden ret!
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |