recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sharp LC-60LE636S VS. Samsung 59" 3D Plasma PS59D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sharp LC-60LE636S VS. Samsung 59" 3D Plasma PS59D

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonas47 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af RE58 RE58 skrev:

Jeg ville klart vælge Samsung, af alle plasma paneler jeg har set er Samsung det mærke som kommer tættest på referencen Pioneer. 3D vil jeg personligt ikke vægte højt, der er meget få film og det meste ligner crap. Jo mere elementer skal forestille at være i baggrunden, jo mere utydelige bli'r de på de fleste 3D skærme.
Alle troede jo at Panasonic overtog Pioneers KURO teknologi og dermed lagde sig i spidsen, men jeg har prøvet at sammenligne både Panasonic og Samsungs topmodeller i plasma og det falder klart ud til Samsungs fordel.
LCD paneler er noget crap, stort set alle mærker er kun egnet til lysbilleder, de kan ikke panorere ordentlig og kan ikke lave ordentlig sort. Farverne er tvivlsomme etc.
Har selv Pioneer 50" og har til gode at se et panel som kan komme på knæhøjde med det.

Det lyder som et fremragende argument, MEN her sammenligner du vel med 8005 serien fra Samsung? Ifølge Flatpanels test har den LG 60" bedre sortniveau end Samsung PS59D555 ?

- Så hvis de har "glemt" sortniveau på LG-skærmen kan den vel heller ikke være fremragende på Samsungmodellen...Confused
Til top
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 18:55
Jeg har lige købt Sharp'en, og er positivt overrasket.
Har dog kun set Avatar indtil videre.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu