recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sharp XD1 37’’
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSharp XD1 37’’

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Femerling Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Sharp XD1 37’’
    Sendt: 17-September-2007 kl. 22:45
Hej! Efterhånden kommet frem til at det nok bliver nødt til at blive et Sharp, når jeg nu gerne vil have LCD fordi jeg synes jeg oplever for mange fejl på M8-serien på flatpanels forum og det her forum.
Geco.dk har Sharp 37'' på til 8999,-
Er det ikke et udemærket tilbud?

Og hvad med selve tv'et. er det ikke en god skærm? godt billede?
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 10:14
Et Sharp XD1 er et godt TV. Ingen tvivl om det... Men det har jeg vist også fortalt dig...  Det er et rigtig godt køb!
Det er et super tilbud du har fundet dig der. Det er rigtig billigt!
MEN, det kan være parallel import, og så er det ikke sikket at garantien dækker, eller kun er delvis dækket. Har lige læst en anden tråd hvor det også bliver kommenteret. Bl.a. skulle det gælde pixelfejl, så hvis der ryger en pixel eller 3, så er det bare surt...  
Noget af det billigste jeg kunne finde, som JEG ville turde vælge er:
Flatscreencenter i sverige, med gratis fragt til DK, 12396 dk.kr.
Eller hifiklubben, som har to demomodeller hængende på Amagerbrogade Kbh. S til 12995 kr.
Der er i hver fald sikker på at det er en aut. sælger.

/Simon
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
Femerling Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 13:29

Jeg er sikker på at www.geco.dk er autoriseret Sharp forhanlder, der er ikke noget med dem! Du kan selv prøve at gå ind og tjekke på deres side ;)

Men du ville altså sige at det er en bedre skærm end M8-serien fra Samsung?

Til top
Brøndby IF. Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-September-2007
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 14:38
Hej med dig jeg har lige købt et magen til her :  http://www.laptops.dk/index.php?cPath=63_106&osCsid=9ff4 cfe59112da35ccb18479b02a91b5

jeg havde det dagen efter jeg bestilte og det er bare et fedt tv.
Til top
magiske Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Februar-2007
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 18:11

Oprindeligt skrevet af Femerling Femerling skrev:

Hej! Efterhånden kommet frem til at det nok bliver nødt til at blive et Sharp, når jeg nu gerne vil have LCD fordi jeg synes jeg oplever for mange fejl på M8-serien på flatpanels forum og det her forum.
Geco.dk har Sharp 37'' på til 8999,-
Er det ikke et udemærket tilbud?

Og hvad med selve tv'et. er det ikke en god skærm? godt billede?

Har lige bestilt et 37" hos geco til mine forældre.. 

Og de er Sharp autoriseret og de gange jeg har handlet med dem, har jeg altid fået super service.. (Har nu også handlet der en del :)

Men jo, super pris, min far var ved at købe det andet sted ud i byen, så måtte jeg lige slå i bordet, alt hvad han kan spare gå jo til min arv :)

/M

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 00:43
Ok, jeg har kigget lidt på siden... Den ser jo helt fair ud!
Jeg bliver bare lidt varsom/mistænksom når internetbutikker kan sælge varerne MEGET billigerer end andre. Men ok, det ser ud til at der stadig er nogle hæderlige firmaer tilbage...

Ja, personligt ville jeg vælge sharp, hvis valget stod mellem Sharp XD1E og Samsung M86. Men du kan helt sikkert se dem i Hifiklubben på Åboulevard, for det er jo dig der skal se på det, ikke mig!

/Simon
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Point: 2066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 09:30

XD1E har den fejl på dvb-t, at undertekster skal slås til, når der tændes for tv'et - den kan ikke huske det! Så hvis den digitale tuner skal bruges er det en betydelig gene. Sharp har tidligere meddelt, at der bliver udviklet en opgradering, der vil blive udsendt "OAD", altså som en del af dvb-t signalet, men der sker vist ikke noget, og Sharp har ikke engang tilmeldt sig hos DIGI-TV - de vidste faktisk intet om det.....

Jeg handlede i øvrigt med GECO og havde ingen problemer, bortset fra leveringstid - men det havde alle Sharp forhandlere i foråret.

Redigeret af miri - 19-September-2007 kl. 09:31
miri
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu