|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
parasound ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
![]() Sendt: 29-September-2007 kl. 15:37 |
da jeg er ved ar bestille et sharp 46" xd1e til 14000kr.- hos godpris.dk er jeg nu lidt tøven med det da den nyere model som hedder xl1e også i 46" koster kun 850kr.- extra nu og hvad få man mere til den pris kan se at den har 100hz på den nyere model og hvad mere har den ????? ja den har kun 1 stk hdmi indgang (gør ikke noget da jeg har en 4/1switch) så er det et bedre valg ?????? |
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Ved ikke hvad forskellen er, men tror nu ikke det er noget revolutionerende til den pris
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
parasound ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
![]() |
men skulle havde 100hz med sig den nye model og der har jo været nogen problemer med den gammel model xd1e som folk har skrevet om herinde med brumm osv
|
|
![]() |
|
flbs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Rettelse. Sharp LCXL1E har 2 HDMI.
|
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Jeg kan kun finde Shap´en på deres engelske side og der hedder den XL2E Slimline... Nogen der kender disse skærme? Den kan fås til ca. 1300 pund i england! http://www.sharp.co.uk/invt/lc46xl2e&bklist= Redigeret af Boogie - 01-Oktober-2007 kl. 17:02 |
|
![]() |
|
flbs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Du kan læse specifikationerne om Sharp LCXL1E på Sharps danske hjemmeside. Sharp LCXL2E kommer her i landet senere på året, og som jeg har forstået det er eneste forskel at XL2 24 fps i forhold til XL1. Begge er 100 Hz TV.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |