|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() Sendt: 26-Februar-2009 kl. 10:55 |
Shawshank Redemption (med den tumpede danske oversættelse "En verden udenfor") er kommet på BR i USA og UK, men uden danske undertekster. Det er en af mine absolutte yndlingsfilm, men min bedre halvdel vil ikke se film uden tekster. Nogen der ved om den er planlagt til at udkomme med danske tekster et sted?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Genial film Det med teksterne kan jeg desværre ikke svare på, men det kan Flemming måske http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50170& PN=1 Redigeret af Kampus - 26-Februar-2009 kl. 12:01 |
|
![]() |
|
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Ja, det er også der jeg har set at UK udgaven ikke har dansk tekst (den står med rød). Jeg har bare ikke kunnet finde noget om en udgivelse i DK.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Det ser ikke ud til at den er planlagt endnu? Desværre. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Korrekt. Den engelske har IKKE danske undertekster (har den selv Redigeret af Rod83 - 27-Februar-2009 kl. 13:52 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |