Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
|
Sendt: 21-December-2009 kl. 17:47 |
Fragtmanden leverer det stående.
Du kan godt selv hente - også liggende. Du skal blot sørge for at panelet vender opad (det er angivet uden på kassen)...
M.v.h.
|
 |
pinoh
Bruger
Oprettet: 26-November-2005
Sted: Dominica
Status: Offline
Point: 125
|
Sendt: 21-December-2009 kl. 21:34 |
Hvis nu det skulle ske at virksomheden som har solgt produktet går konkurs, hvordan så med garantien ?
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
|
Sendt: 21-December-2009 kl. 21:56 |
Som regel overtages den af producenten...
M.v.h.
|
 |
bphhm
Guld medlem
Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1146
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 08:15 |
Har handlet en del hos SHG og er godt tilfreds med kort leveringstid etc.
|
 |
TvHomer
Guld medlem
Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 09:06 |
Vedr. garantien, så afhænger det af hvem der har givet garantien.
Hvis det er producenten, så gælder den fortsat, og er det konkursboet, så kan du skyde en hvid pil efter den.
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 09:24 |
Ved netop IT-dele, er det vel stort set på alle produkter producentgaranti i dag...
M.v.h.
|
 |
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2830
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 10:31 |
TvHomer skrev:
Vedr. garantien, så afhænger det af hvem der har givet garantien.
Hvis det er producenten, så gælder den fortsat, og er det konkursboet, så kan du skyde en hvid pil efter den. |
Præcis, tror det er ret vigtigt også at adskille reklamationsret og garanti - reklamationsret vedrøre altid sælgeren og aldrig producenten. Eksempel Forhandler AA går konkurs - din reklamationsret på den nye skærm er tabt. Skærmproducent XX tilbyder 2 års garanti mod pixel fejl - Den gælder stadig, men reklamationsretten som sådan skal de ikke tage sig af.
|
 |
TvHomer
Guld medlem
Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 14:30 |
Henrik B. skrev:
Ved netop IT-dele, er det vel stort set på alle produkter producentgaranti i dag...
M.v.h. |
Det er der desværre stor forskel på, og man bør altid få garantien på skrift.
I forbindelse med min lillebrors køb af fladskærm snakkede jeg med panasonic 2 gange, og den ene gang fik jeg klart oplyst, at der ikke var garanti, og den anden gang fik jeg den sædvanlige forkerte smøre omkring reklamationsret, som medarbejderen troede var garanti.
|
 |
pinoh
Bruger
Oprettet: 26-November-2005
Sted: Dominica
Status: Offline
Point: 125
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 22:22 |
Er der mon HDMI kabel med skærmen ? eller skal det bestilles separat.
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 22:40 |
Jeg har endnu aldrig set et TV, hvor der fulgte et HDMI-kabel med..
M.v.h.
|
 |