recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Shield og Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shield og Chromecast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TAJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2019
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TAJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Shield og Chromecast
    Sendt: 28-Juni-2019 kl. 11:21
Jeg kan ikke få Chromecast til at virke med Shield og Waoo og Yousee apps.
Jeg kan caste til mit Android TV, men caster jeg til Shield, kommer der kun et kort glimt, hvorefter den står og loader. Jeg har prøvet fra Android telefoner og Windows pc.
Jeg har brugt kabel og trådløs til Shielden med samme negative resultat.
Er der nogen der har et fungerende setup med Shield og Waoo / Yousee?
Jeg er med på at der er en Yousee app. Men at der er 2 apps der ikke kører på Shielden, peger mig i retning af at Shielden har nogle kompatibilitetsproblemer.
Jeg har prøvet at sideloade Waoos app, men kvaliteten er ikke til at holde ud at se på.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 11:31

 Har også Shield TV, You See App er installeret og kører helt uden problemer, det kører også problemfrit med at Caste fra Android Tablet til Shield, det er uanset om det er fra You See App eller anden App.
Der bruges Wi-Fi og seneste Android version.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 11:42
prøv evt youtube app om den kan streame til shield, virker fint hos mig. Og er shield opdateret til nyeste?
Til top
TAJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2019
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TAJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 11:59
Jeg har prøvet YouTube, lokale medier (NAS) og andet.
Det virker fint.
YouSee virker som regel, hvis jeg caster, men dør, hvis jeg skifter kanal i appen.
Jeg har YouSee hjemme og Waoo i sommerhuset.
Jeg vil gerne nøjes med at betale for en tv udbyder.
Jeg kan bruge Waoos app uden for deres netværk, derfor vil jeg opsige Yousee og bruge Waoos app hjemme. Det må jeg kunne gøre lovligt.
Jeg købte Shielden, da mit Android tv mangler lidt muskler.
Ideelt vil jeg helst undgå at caste Waoo og i stedet have en adpp på Shielden, så jeg ikke skal bruge en tablet eller telefon for at starte en udsendelse.
Til top
TAJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2019
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TAJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 12:00
Alt er opdateret
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu