recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - shield powerbrick "whiner"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

shield powerbrick "whiner"

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 18:18
Kunne du returnere den pga dårlig billedkvalite?

Redigeret af -claus- - 16-November-2015 kl. 18:19
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 19:13
Han havde købt den hos Komplett. Så går udfra den er købt over nettet. Så har du 14 dages returret uanset om produktet fejler noget eller ej.
Til top
jbv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2011
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 07:14
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af Juhler Juhler skrev:

Jeg har skrevet med Nvidia i dag, og de sender en ny :-)

Hvilken mail i Nvidia skrev du til? Synes det var lidt svært at gennemskue, hvordan man fik kontakt til dem (i Danmark).
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af jbv jbv skrev:

Komplett har 45 dages returret. https://www.komplett.dk/k/k.aspx?action=custserv&topic=45returns

Gad ikke lige undersøge deres betingelser. Tænkte bare hvad loven kræver. At butikken så giver bedre vilkår er jo bare lækkert :)
Til top
marichuu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-December-2015
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marichuu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 10:22
Jeg har selv lige købt en 16GB model, og har samme problem, når maskinen er i standby. Det er ikke konstant whine, men pulserende-agtigt. Jeg overvejer enten at finde en helt anden strømforsyning eller se om jeg kan få byttet med en ny.
Jer, som har haft problemet, har I erfaring med at få maskinen til at ikke whine med evt. ny strømforsyning eller er det hele maskinen der skal udskiftes?
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 10:56
Jeg returnerede den pga. Whine ikke billedekvalitets issuet..

Det var intet problem, viste faktisk ikke der var lang returret, for tog fat i dem, for at finde en løsning, og sælgeren spurte om jeg ikke bare ville returnere..

det gjorde jeg så..

vil gerne have en mere stabil android platform end min X85c, så håber da problemet kan løses.
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 11:39
Jeg har idag modtaget en ny strømforsyning, så der er ingen problemer i at få den ombyttet via Nvidia's kundeservice (de var meget hjælpsomme og sendte uden bøvl en ny).
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu