|
shield powerbrick "whiner" |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne du returnere den pga dårlig billedkvalite?
Redigeret af -claus- - 16-November-2015 kl. 18:19 |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Han havde købt den hos Komplett. Så går udfra den er købt over nettet. Så har du 14 dages returret uanset om produktet fejler noget eller ej.
|
|
![]() |
|
jbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Komplett har 45 dages returret. https://www.komplett.dk/k/k.aspx?action=custserv&topic=45returns
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Hvilken mail i Nvidia skrev du til? Synes det var lidt svært at gennemskue, hvordan man fik kontakt til dem (i Danmark).
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Gad ikke lige undersøge deres betingelser. Tænkte bare hvad loven kræver. At butikken så giver bedre vilkår er jo bare lækkert :) |
|
![]() |
|
marichuu ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-December-2015 Status: Offline Point: 1 |
Jeg har selv lige købt en 16GB model, og har samme problem, når maskinen er i standby. Det er ikke konstant whine, men pulserende-agtigt. Jeg overvejer enten at finde en helt anden strømforsyning eller se om jeg kan få byttet med en ny.
Jer, som har haft problemet, har I erfaring med at få maskinen til at ikke whine med evt. ny strømforsyning eller er det hele maskinen der skal udskiftes?
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Jeg returnerede den pga. Whine ikke billedekvalitets issuet..
Det var intet problem, viste faktisk ikke der var lang returret, for tog fat i dem, for at finde en løsning, og sælgeren spurte om jeg ikke bare ville returnere.. det gjorde jeg så.. vil gerne have en mere stabil android platform end min X85c, så håber da problemet kan løses. |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Jeg har idag modtaget en ny strømforsyning, så der er ingen problemer i at få den ombyttet via Nvidia's kundeservice (de var meget hjælpsomme og sendte uden bøvl en ny).
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |