recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Shield søge resultater fraAmazon Prime virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shield søge resultater fraAmazon Prime virker ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Februar-2006
Status: Offline
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér h8red Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Shield søge resultater fraAmazon Prime virker ikke
    Sendt: 16-Januar-2022 kl. 21:18
Hejsa
Kan ikke få søgning på shield til at virke med Amazon Prime.
Masser af resultater fra andre apps.
Har en tube 2019 med nyeste upgrade.
Har lige lavet reset, men lige lidt hjælper det.
Min chromecast med android tv kan fint søge resultater fra Prime.
Samme app version og det hele.
Folk i Shield forummet hos nvidia siger de godt kan.
Nogen her der har erfaringer?
Mvh Lars
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2022 kl. 22:51
Prøv at åbne dette link på en PC og vælg installer, og så vælger du så din Shield på listen.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.amazon.amazonvideo.livingroom

Kræver selvfølgelig at PC og Shield er logget på samme Google konto.


Redigeret af Nagash - 16-Januar-2022 kl. 22:54
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2022 kl. 07:18
Er det indholdet fra Amazon Prime Video, som du gerne vil søge frem ude på hovedskærmen af Google TV?

Det virker mig bekendt ikke i Norden. At andre folk med Shield kan skyldes sandsynligvis, at de sidder i USA eller en anden supporteret region. Generelt er "universalsøgning", som er branchens term for det, ikke særlig godt supporteret på streamingtjenester i Norden. Det gælder alle TV-platforme.
Til top
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Februar-2006
Status: Offline
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér h8red Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2022 kl. 11:26
Ja præcist :)

Enten med google assistent eller manuel tekst søgning.

Sjovt at det virker med samme app, på chromecast med google tv.
Vælger jeg stemme eller tekst søgning der, så finder den fint resultater fra prime.
Men når jeg vælger det på shield, så kommer der ingen.

\Lars
Til top
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Februar-2006
Status: Offline
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér h8red Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2022 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Prøv at åbne dette link på en PC og vælg installer, og så vælger du så din Shield på listen.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.amazon.amazonvideo.livingroom

Kræver selvfølgelig at PC og Shield er logget på samme Google konto.

Ikke helt forstået ?
Det link åbner jo play butikken i min chrome browser, men kan ikke installere derfra.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2022 kl. 11:32
Måske pga. forskellen på Android TV og Google TV. Eller måske fordi Chromecast endnu ikke er officielt supporteret i Norden, så den kører over på Googles servere i en anden region.
Til top
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Februar-2006
Status: Offline
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér h8red Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2022 kl. 08:54
Måske du har ret, lidt øv da.. Håber det snart vil virke.
Man kan sige, noget virker for de kan jo godt vise anbefalet indhold fra tjenesten.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2022 kl. 04:32
Oprindeligt skrevet af h8red h8red skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Prøv at åbne dette link på en PC og vælg installer, og så vælger du så din Shield på listen.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.amazon.amazonvideo.livingroom

Kræver selvfølgelig at PC og Shield er logget på samme Google konto.

Ikke helt forstået ?
Det link åbner jo play butikken i min chrome browser, men kan ikke installere derfra.
Jeg er ikke sikker på jeg har læst dit indlæg korrekt. Troede du havde besvær med at installere app'en fra Play Store på din Shield? Men du og Rasmus taler om søgeresultater i app'en? Så hvis jeg har misforstået dit spørgsmål, så beklager jeg. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu