|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Hvis du skulle vælge af ALLE dine samlinger, hvilken en er du så mest glad for? Bare for sjovskyld
![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Det meste der ikke er Blu-ray eller anime er pakket væk, så det bliver ikke til noget lige nu.
|
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Fat mod: "Selv dværge begyndte i det små". ![]() Redigeret af musicus - 02-December-2010 kl. 05:33 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg fundet ud af at man kan købe billige blu ray film i blockbuster så der bliver købt en del der. Jeg fik f.eks District 9 for 30kr og Star Trek 2009 for 50kr.
Jeg var ved at hopper af glæde over at finde nogle af mine ynglings film så billigt ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |