|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
echelon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 11-Februar-2006 kl. 17:09 |
Hejsa når jeg taster et showview nummer ind feks mgp idag så kommer den frem og skriver at det er tv2zulu at den vil optage det på, hvorfor gør den det ? det er jo dr1 det kommer på .. er der noget jeg kan ændre på der ?
mvh michael |
|
![]() |
|
echelon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
[QUOTE=echelon]
Hejsa når jeg taster et showview nummer ind feks mgp idag så kommer den frem og skriver at det er tv2zulu at den vil optage det på, hvorfor gør den det ? det er jo dr1 det kommer på .. er der noget jeg kan ændre på der ?
Såååådan så fandt jeg løsningen skulle bare lige undersøge lidt mere det er kanalerne der ikke står hvor de skal se mere her : http://www.showview.com/?&page=22§ion=showview&a mp;country=Scandi&nameofcountry=Denmark |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |