|
Sidehøjtalere til 7.1 system. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juni-2014 kl. 15:30 |
Hej recordere!
Jeg har i et stykke tid gerne villet have ægte 7.1 i min stue, men har ikke rigtigt kunne finde nogle højtalere, som er diskrete nok i stuen. Findes der noget, der har høj WAF (Wife Approval Factor), og som er til at betale? I forvejen består mit system af: Integra 50.4 Sorround reciever 2x B&W 683 fronter 2x B&W DS3 Baghøtalere 1x B&W HTM61 Centerhøjtaler 1x B&W ASW 610 Subwoofer Nu mangler jeg bare lige de sidste to højtalere, for at gøre lyden "komplet" indtil videre :-) Konen mener ikke, at vi skal have nogle "store vilde" højtalere ind i stuen, men kan det nu gøres smart, trådløst eller lignende, og stadig give det sidste i sorround billedet, eller kan jeg bytte noget rundt, eller lignende, så ville det være perfekt! På forhånd tak for inputs!
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan ikke gøre surround lyden "komplet" med at tilføje et par WAF højttalere til det system som du har. Jeg forstår godt at man kan ønske sig mere, men jeg ville glemme dine tanker om lyd i stuen. Brug hellere pengene på at købe en gave eller invitere hende ud og spise eller et kro ophold etc. Så skal der nok komme lyd i huset
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |