|
Sidehøjttalere - højde |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ja, jeg har kigget på dba.dk - der er faktisk dem her til salg:
http://www.dba.dk/baghoejttalere-monitor-audio/id-1021544397/ Fandt også min Denon AVR-X4100W receiver for et par dage siden på dba.dk til 5.500,- og det var tilmed her i Randers. Der er godt nok mange penge at spare ved at købe brugt. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Glimrende! Så må du ud at køre. Husk at forhandle pris inden.
Redigeret af Kampus - 07-Marts-2016 kl. 11:39 |
||||
![]() |
||||
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
|||
Har desværre ikke bil, og jeg kan se, at det tager 2:38 til 2:43 med tog.
Så det bliver noget med at stole på manden, hvis det er. Jeg ser på det. Foreløbig mange tak, Kampus ![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Mht. prisen, ja ham fra Vejen sætter godt nok en lidt høj pris i fht. dem her! :
http://www.ebay.com/itm/252307487613?rmvSB=true |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Han har sat dem ned en gang, så han vil gerne af med dem. Du kender ikke nogen med bil? Højttalere og andet AV udstyr køber jeg aldrig ubeset og uden at høre det først.
|
||||
![]() |
||||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|||
ville ikke købe dipole , hvis ikke at de kan skiftes om til enten bipole eller monopole
|
||||
![]() |
||||
|||
Glemte sub i opremsningen af udstyret. Købt i outlet fra nypris på 4000kr, til 3200 incl forsendelse.
|
||||
![]() |
||||
|||
Mine har den omskifter. Og måtte konstatere det er bedst med den dipole virkning. |
||||
![]() |
||||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|||
ja - det er smag og behag. Derfor min udtalelse :-) |
||||
![]() |
||||
|||
Havde en ældre udgave af mine DS3, som var uden omskifteren. Så da jeg fik de nyere med omskifter, skulle det naturligvis afprøves. Men lyden blev jo bare smidt i retning af fronterne, så det duede ikke. Så skal højttaleren kunne vinkles så den spiller på tværs. Jeg ser det ikke som et problem at der ikke er omskifter. Højttalerne er billige og spiller sikkert fortrinligt som dipole, hvilket er at foretrække når optimal placering på siddevægge ikke er muligt. |
||||
![]() |
||||
|||
og her mener jeg at bipole er at foretrække. jeg ved dog ikke hvor stor betydning det har , hvis man ikke sider korrekt - dvs i nul fasen. Så måske at en dipol agere som en bipole , hvis man ikke sidder korrekt. Hvilket du ikke gør |
||||
![]() |
||||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
|||
Nå bliver film mixet af flere omgange. først til bio, bagefter til hjemmebio også ellers til tv og fly. men de mixet til hjemmebio, med alm. opsætning af højtalere med monopol, så jeg ville gå efter monopol højtalere og med surround højtalerne ca 160 over gulv, og pege imod henanden, så for de også den diffuse lyd, efter jeg har set hvordan sådan lydstudier ser ud
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |