|
Sider bliver negative med Firefox tema |
Besvar |
Forfatter | |
MortenBby
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Januar-2022 kl. 18:47 |
Er der en Firefox-nørd tilstede? Jeg ligger og slås med en dum ting ting: Jeg bruger nyeste udgave af Firefox og bruger Windows 10. For længe siden indstallerede jeg et flot tema der hedder Paris Sankt Germain. Men i går blev
almindelige sider pludselig vist i negativt; altså man klikker på nyt faneblad og så får man hvid skrift på sort
baggrund. Med flere andre temaer sker det samme og jeg har svært ved at tro at at alle designere pludselig ønsker at lave negative sider under deres temaer. Jeg har rodet rundt i samtlige menyer uden at finde en løsning så ny kryber jeg til korset og spørger dette altvidende forum: hvad gør jeg? På forhånd tak Morten Pedersen |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
MortenBby
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
Funktioner
Tak(0)
|
Løsningen eller årsagen har jeg stadig ikke kunnet finde, men jeg fandt en vej udenom. Firefox har et program; Firefox Color Her kan man lave sit eget tema hvilket jeg gjorde. God fornøjelse til andre kreative.
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |