recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sider bliver negative med Firefox tema
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sider bliver negative med Firefox tema

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sider bliver negative med Firefox tema
    Sendt: 12-Januar-2022 kl. 18:47
Er der en Firefox-nørd tilstede?
Jeg ligger og slås med en dum ting ting: Jeg bruger nyeste udgave af Firefox og bruger Windows 10.
For længe siden indstallerede jeg et flot tema der hedder Paris Sankt Germain. Men i går blev almindelige sider pludselig vist i negativt; altså man klikker på nyt faneblad og så får man hvid skrift på sort baggrund. Med flere andre temaer sker det samme og jeg har svært ved at tro at at alle designere pludselig ønsker at lave negative sider under deres temaer.
Jeg har rodet rundt i samtlige menyer uden at finde en løsning så ny kryber jeg til korset og spørger dette
altvidende forum: hvad gør jeg?

På forhånd tak
Morten Pedersen


Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2022 kl. 18:25
Løsningen eller årsagen har jeg stadig ikke kunnet finde, men jeg fandt en vej udenom. Firefox har et program; Firefox Color
Her kan man lave sit eget tema hvilket jeg gjorde.
God fornøjelse til andre kreative.


Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu