Ja som overskriften lyder er der højest sandsynligt at jeg har købt det
danske produkt fra Struer.
(jeg skal lige have galgen ud)
I
sommers fik jeg et nyt BeoVision 7-40 mk.III ned DVD og kort efter
fandt jeg en fejl ved TV'et, sommetider bliv billeder mørkere og
efterfølgende lysere, men endte altid tilbage til min fortrykende
indstilling. Jeg nævnte det for forhandleren og vi aftalte at det blev
lavet når jeg skulle have monteret DVB-HD modulet, men leveringen af
modulet trak ud og først mandag d.23 november blev mit TV hentet for at
få monteret modulet, samt rette billede fejlen.
Den billede fejl
kommer ca 2-4 gange i timen.
Men en repation som jeg blev lovet
kun tog 2 dage har nu trukket ud til at vare 9 arbejdsdage og jeg kan
intet få at vide af min forhandler. Igår eftermiddags aflagte jeg ham så
et besøg hvor jeg blev lovet at jeg idag ville få info omkring mit TV,
om det var godt el. skidt så ville han infomere mig alligevel. Men har
stadig ikke fort fra m selv om jeg selv har prøvet at ringe og har da
også lagt en besked på hans telefonsvare.
Jeg kan da godt forstå
at B&O mister markesesandele i Danmark når servicen er så ringe ud i
eb "rigtig" BeoStore.
Tillige har jeg et BeoCenter 2 som er købt
i februar som nu på 4 månede er på værksted, det kan de heller ikke
finde fejlen på

-men da har jeg
fået et BeoCenter 2 af forretningen til låns så længe, men
alligved............
Er B&O blevet ligesom mobiltelefoner,
købt og smid væk når det går i stykker.......