recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sidste gang jeg har købt Bang & Olufsen..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSidste gang jeg har købt Bang & Olufsen..

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MoTiNI Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 307
Direkte link til dette indlæg Emne: Sidste gang jeg har købt Bang & Olufsen..
    Sendt: 03-December-2009 kl. 18:42
Ja som overskriften lyder er der højest sandsynligt at jeg har købt det danske produkt fra Struer.

(jeg skal lige have galgen ud)

I sommers fik jeg et nyt BeoVision 7-40 mk.III ned DVD og kort efter fandt jeg en fejl ved TV'et, sommetider bliv billeder mørkere og efterfølgende lysere, men endte altid tilbage til min fortrykende indstilling. Jeg nævnte det for forhandleren og vi aftalte at det blev lavet når jeg skulle have monteret DVB-HD modulet, men leveringen af modulet trak ud og først mandag d.23 november blev mit TV hentet for at få monteret modulet, samt rette billede fejlen.

Den billede fejl kommer ca 2-4 gange i timen.

Men en repation som jeg blev lovet kun tog 2 dage har nu trukket ud til at vare 9 arbejdsdage og jeg kan intet få at vide af min forhandler. Igår eftermiddags aflagte jeg ham så et besøg hvor jeg blev lovet at jeg idag ville få info omkring mit TV, om det var godt el. skidt så ville han infomere mig alligevel. Men har stadig ikke fort fra m selv om jeg selv har prøvet at ringe og har da også lagt en besked på hans telefonsvare.

Jeg kan da godt forstå at B&O mister markesesandele i Danmark når servicen er så ringe ud i eb "rigtig" BeoStore.

Tillige har jeg et BeoCenter 2 som er købt i februar som nu på 4 månede er på værksted, det kan de heller ikke finde fejlen på -men da har jeg fået et BeoCenter 2 af forretningen til låns så længe, men alligved............

Er B&O blevet ligesom mobiltelefoner, købt og smid væk når det går i stykker.......
Mit Bang & Olufsen HD Cinema

Mine DVD film /
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 20:36

Hej,har selv været hele møllen igennem,så jeg ved godt hvordan det er.

Mit forløb

Da jeg den 04.08.03 købet mig et Beovision3 til godt 30.000 i KTRadio Odense,og alt er som det skal være,"men" i apil 06 går det galt,det vil ikke altid starte op nogen gange må jeg tage strømmen af,og lade det stå i 5-10 minutter,så kan jeg godt få liv i det,jeg ringer og siger at der er noget galt,de kommer og henter det,da de får det ind går der et stykke tid,da de ikke kan få den til at lave den fejl,de ringer og siger,at de har talt med B&O og der skal et helt nyt Chassis i,da man ikke vil bruge tid på at lede efter fejl på Chassiset så skifter de det hele ud med et nyt Chassis,total pris 3478 kr,får tv`et igen D 30.06.06,dejligt at få sit tv igen,"men" omkring d 19.09.06 begynder det igen med samme fejl,D 28.09.06 kommer de og henter det,de finder den samme fejl ny Chassis og de må så tale med B&O, med hvem der skal dække det,det gør så B&O de sender et nyt Chassis,der går så et stykke tid med først den 16.01.07,hvor jeg så modtager mit tv,det kørr med ingen problemer indtil lige før oktober 07 så går det galt igen,har problemer med at starte op,det viser sig så,at det er en comvorter der laver ged,i denne forbindelse kan jeg ikke huske om de skifter Chassiset ud også de taler om det,får det så igen nogle uger efter køre fejlfrit i en månede, men så sker det et par gange,at det ikke vil starte op,aftaler så med kt at vi ser tiden an og der kommer ikke flere problemer.Sønnen får så Beovision3 da jeg ikke gir at undvære mit tv,køber så mit første plama,så her til bededagen 08 vil det lige pludselig ikke starte,kt får det så ind igen,nu har de lige ringet idag D 30.04.08 med en ubehaglig besked at billederøret er stået af,og det vil koste 7500 kr der så jeg s** RØDT; han kunne godt se at det var noget L*** når jeg havde haft så mange problemer,jeg har så gjort det,at jeg har henvendt mig til B&O og fortalt dem hele forløbet som i har fået her,hende jeg talte med vil gå videre med det,og se hvad de kunne gøre,men ville ikke lovet noget,så nu venter jeg svar fra dem.

Det er uddrag fra forummet hifi4all.dk

05 Maj 2008,
Har nu i dag ringet til forsikring om der var om der var en mulighed der,hvis det var en kortslutning,så ville de godt dække skaden,så jeg skal lige ha fat i værksted i dag,har ikke hørt fra b&o i nu.
Det er en kortslutning i billederøret,så der er et lille beløb at få fra forsikringen,hvis b&o ikke går ind og dækker det,har hørt at b&o har 5 års garanti på deres billederør

09 Maj 2008
Så kom der svar fra B&O i dag,med et meget positiv svar,at jeg har haft så mange problemer med tv'et,at de har lavet en aftale med kt radio,som er til min tilfredshed,og kt vil kontakte mig,så nu venter jeg på at de skal ringe. 

28 Juni 2008
Så er sagen afsluttet,mit B&O er blevet lavet og jeg har fået det hjem,det kom til at koste mig 700 kr af egen lomme,fra forsikringen fik jeg 2500,så jeg kan ikke andet være tilfreds med det.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu