recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sidste kontrol inden køb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSidste kontrol inden køb

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
yskhyr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-September-2007
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Sidste kontrol inden køb
    Sendt: 05-September-2007 kl. 17:03
Hej jeg er ny i forummet og har kigget en del rundt og snakket med nogle venner om tv'er og mit valg er faldet på   Sony KDL-46W2000 (sony bravia 46")
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid= KDL%2D46W2000

Og så ville jeg lige høre om der var nogen der havde nogen indvendinger imod det. 
Jeg skal bruge fjernsynet til at se normalt, analog tv (regner med at få tdcs store pakke) og så skal det tilsluttes til computeren hvorfra jeg vil se film og have pokerborde kørende så mine venner kan se på når jeg spiller.
Jeg regner ikke med at bruge den til konsoller eller computerspil
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2007 kl. 17:51

Hej yskhyr - og velkommen til

jamen det lyder rigtigt spændende med dit Sony. Jeg tror også at mange vil være glad for hvis du efterfølgende fortæller lidt om dine oplevelser med dit nye tv  

Held og lykke med dit køb

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
yskhyr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-September-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2007 kl. 17:54
Det vil jeg gøre, du kan ikke finde noget i specifikationerne eller sådan noget som skulle gøre den uegnet til det jeg vil bruge det til?
En bekendt har lige købt det og er meget glad for det men jeg tænkte at jeg lige ville kontrollere herinde før jeg smider 16000 efter et tv hvis der er et alternativ der er bedre til ca samme pris 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2007 kl. 18:23

Hej igen yskhyr, altså nu er specifikationer ikke noget som man skal lade sit køb specifikt afhænge af. Det er uendeligt langt mere vigtigt, at du har set "dit" tv med f.eks. analoge tv signaler, digtale DVD afspilninger osv..., og at du naturligvis er meget tilfreds med billedet.

Jeg har hørt meget godt om det TV som du har i tankerne, så nej, jeg ville ikke have noget problem med et køb

Her er desuden en lille test af Sony-serien, godt nok 40´, men alligevel:

http://www.hdtvtest.co.uk/Sony-KDL40W2000/ 

Hvis du skal have noget som måske er bedre rent billedmæssigt skal du måske over i et plasma, og da f.eks. Panasonic TH-50PV70 http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=381265.

Men om du vælger LCD eller plasma er langt hen ad vejen et spørgsmål om smag og behag. 

Redigeret af Hother - 05-September-2007 kl. 18:48
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu