|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() Sendt: 17-Marts-2009 kl. 15:06 |
Hvis jeg skifter væk fra HDMI2 som HTPC er tilsluttet og tilbage igen, er der ingen signal til TV. Så skal jeg sætte og HTPC i dvale og starte igen. Så kører det. Nogen der har et bud på hvad der står forkert? |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Handshake problem...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Handshake problem?!? - hvad betyder det?
|
|
|
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Det betyder at enten dit TV eller din HTPC har problemer med at genoprette HDMI-forbindelsen når du skifter væk fra indgangen. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
![]() |
ok... hvad er løsningen på problemet? Mener også jeg har set min HTPC har en fejlmeddelelse når jeg får genoprettet forbindelsen, hvor den skriver noget i retning af: Skærmdriver holdt op med at fungere. |
|
|
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Indtil videre befinder vi os på krystalkugleniveau, da du intet oplyser om dit grafikkort og operativsystem, så hvis du skal gøre dig forhåbninger om et kvalificeret bud på dit problem, så bliver du nødt til at give nogle flere oplysninger. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja ok. Jeg beklager der mangler info. Jeg bruger Vista Ultimate 32 bit og bruger dette hardware. Mit TV er LG 50PG6000. Jeg havde ikke problemet da jeg anvendte RGB-kabel. Men jeg skiftede til HDMI for at kunne køre 50 hz. Hvilket nu heller ikke spiller 100%. Jeg håber der er en løsning på mit handshake problem? Jeg har googlet en del. Men meget tyder på der ikke findes en løsning. Patriark: har du løsningen? Redigeret af Mokuer - 23-Marts-2009 kl. 12:03 |
|
|
|
![]() |
|
Jegbjerg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Har du løst problemet? Jeg oplever nemlig det samme. Mit setup er: Jeg har fundet et program der kan få billedet frem igen: http://thydzik.com/tag/hdmion/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |