|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
schande ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 01-April-2008 kl. 13:47 |
Hej er helt ny her Har lige købt en SONY RDR-HXD870 til erstatning for en, ja Video, og nu er problemet at jeg ikke kan få signalet fra min parabol og HDD videre ud til mine andre TV via antennekablet som jeg kunne via min Video Kan dette bare ikke lade sig gøre eller er jeg bare for fumlefingeret? |
|
![]() |
|
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() |
Din HDD har ikke indbygget tuner som din video. Det er meget normalt nu til dags. Du har således brug for en ekstern antenne modulator - eksempelvis denne: http://av-connection.com/?PGr=568&ML=493.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
![]() |
[QUOTE=Bambus]Din HDD har ikke indbygget tuner som din video. Det er meget normalt nu til dags. Du har således brug for en ekstern antenne modulator - eksempelvis denne: http://av-connection.com/?PGr=568&ML=493.[/QUOTE] Recorderderen har selvfølgelig indbygget tuner, ellers kan den ikke modtage noget antennesignal. Den har derimod ikke en indbygget modulator og kan derfor ikke sende signal videre via antenneudgangen, ligesom en VHS recorder, men kun via AV udgangene. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
Det et kendt problem, at traditionelle recordere ikke har "RF-modulator". Modulatoren giver heller ikke et særlig godt resultat, da billede er tydeligt forringet i forhold til HDMI eller scart, og lyd er i mono. Du kan som midlertidig løsning bruge din gamle video og koble den til din Sony via scart. Hvis videoen er stillet på scart, så vil den sende signalet til antenne-ud. EDIT: Det er måske nok lidt sent, men der kan købes PVR (recorder) med satellitmodtager og HDD, hvor der er indbygget RF-modulator (men uden dvd og analog optagelse) Redigeret af miri - 01-April-2008 kl. 14:21 |
|
miri
|
|
![]() |
|
schande ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg takker for imformationen og glæder mig over at det ikke bare var mig der ikke kunne finde ud af det
![]() |
|
![]() |
|
RuneR ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Jeg er en af dem som har en gammel udrangeret video (1scart) stående permanent på AV for at sende signalet videre ind i soveværelset. Signalet jeg sender videre er fra Canal Digital parabol reciever, sidenhen har jeg fået Viasat også så jeg har både og. Kan den modulator tage 2 scart og sender videre ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |