|
Signal til Philips TV fra 1957 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
zuko_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Damn, nu bliver det vist lidt for teknisk for mig :-/
|
|
![]() |
|
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Dengang havde mange Tv jo ikke UHF Tunere, mener dog engang ( ) have set en VHS video der sendte ud på kanal 2 ( 2-3 eller 4). Men er absolut ikke sikker, når jeg nævner det er det mere fordi man i forgangen tid havde Movie bokse og andre ting, S/H tennis spil og ligeså gammelt der anvendte samme område 47 til 68 MHz, kanalerne 2-3-4.
At samme billede kunne ryste og rasle fordi der endnu ikke var nogen intern omskifter der fortalte om det var et Tv-signal eller et Video-signal ![]() Redigeret af skyking - 26-April-2012 kl. 14:25 |
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
Tag et billede af bagsiden at TV'et og læg det herop :D
|
|
![]() |
|
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Selv om man i kablerne i ÅREVIS har omsat signalerne, først til VHF 47-68, VHF 170-226 da er der nok ikke mange der har sådanne liggende.
Billigste løsning burde fortsat være en VHF modulator til 170-225 MHz, og hvis prisen er for høj da drop ideen. Guld kan købes for dyrt.
|
|
|
|
![]() |
|
zuko_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 23 |
Hej Skyking,
tak for input og jeg dropper hermed idéen...
|
|
![]() |
|
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
Sony 55W805b
Android SHIELD TV Sony Playstation 3 Panasonic DMR-BCT74 |
|
![]() |
|
Hej Tubbe,
jo måske eller måske ikke, det er jo et sats, men på den anden side kunne man jo bare benytte sig af returretten hvis det ikke virker... ...det må jeg lige overveje...
|
|
![]() |
|
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
Jeg mener at kunne huske at det er Philips første tykskærm med HDMI - har du overvejet at tilslutte en DreamBox?
![]() Iøvrigt et fantastisk stykke møbel, håber du finder en løsning. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Hvordan modtager du dit TV-signal? Kabel-TV, eller hvad? Fordi det analoge Kabel-TV udsender jo også på VHF-båndet. men er det kun antenne, så kan det vel blive et problem. I øvrigt også en fed B & O-radio, som står nedenunder TV'et - Den lyder bare godt, når der skrues op!!
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er skisme da TV'et fra mit barndomshjem. Kostede 2500 kr dengang = ½ års løn for en arbejder. Og telefonen er magen til min første, og jeg har den endnu...
![]() |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
OMG kan jeg kun sige
FUCK det er et skønt tv (det gamle) hehe Og telefonen, og så er den RØD som i ALLE RIGTIGE film , når Mr. Presidet ringer og fortæller at ALT er galt og kun DU kan fixe det. Håber virkeligt du får billede på det tv, så må du uploade et billede eller videoklip
Cool Corner ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |