|
Signalstøj kun på MUX 5 og MUX 6 på gladsaxe sende |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ind til da... Hvordan vender antennen? Vandret, eller lodret?
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Antennemanden er den sikre vej at gå :) Men hvis du stadig har mod på at prøve en ting, kunne et variabelt dæmpeled være et forsøg værd (skru langsomt ned for signalet og se, om det bliver bedre). Det kan ihvertfald fjerne evt. overstyring af din antenneindgang. Det dæmper dog alt over een kam (så måske andre kanaler bliver for svage), hvor en antennemand bedre kan finde den overstyrende kanal (måske mux6) og dæmpe den alene. Jeg går ud fra at din nye antenne har LTE-filter.
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
znitte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Den vender vandret. Og ja, at er med lte filter/skærm. Måske jeg skal kigge på det dæmperled. Tak for input. Jacob
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
Inden du bestiller en antennemand bør du nulstille dit tv. Jeg oplevede det samme da jeg skiftede min antenne ud. Før havde jeg en digital antenne men det rykkede sig i blæsevejr. Jeg købte så en 14 elementers Triax. Alt var perfekt -antennen pegede mod senderen, kablingenn var den eksisterende som var lavet af elektriker, men signalet var helt i skoven. Jeg prøvede alt for at fixe det, men intet hjalp. Så nulstiller jeg tv'et (Samsung) og wupti så stod billedet snorlige.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |